• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090302053
  • خبرنگار : 30054

سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد

سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد

به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آن ها در دوران شیوع ویروس کرونا، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد. 

بر اساس این گزارش، در این سیستم، مشتریان می توانند از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آن ها اعلام  می شود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند. 

گفتنی است، در این سیستم مشتریان از طریق تماس با شماره  ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۲  را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعب، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آن‌ها ارسال می شود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام می شود. ساعت تماس مشتریان با این مرکز ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است.

انتهای رپرتاژ آگهی