• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99090302528
  • خبرنگار : 71613

واکنش بهرام قدیمی به حضور رئیس پلیس اینترپل ناجا در هاکی

واکنش بهرام قدیمی به حضور رئیس پلیس اینترپل ناجا در هاکی

رئیس فدراسیون هاکی در مورد انتخاب هادی شیرزاد به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، بهرام قدیمی در حکمی هادی شیرزاد را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون انتخاب کرد. این حکم با توجه به اینکه شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا است، جای تعجب دارد و مشخص نیست که شیرزاد با توجه به مشغله اش اصلا می تواند برای هاکی وقت بگذارد؟

بهرام قدیمی در مورد انتخاب هادی شیرزاد به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون هاکی به ایسنا گفت: آقای شیرزاد از سال ۷۳ و در پژوهشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد با من بوده است. کتاب‌های ورزشی دارد، از قدیم با فدراسیون پزشکی ورزشی همکاری داشته، با اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد هم از سال ۷۳ همکار دارد و طرح‌های تحقیقاتی زیادی ارائه داده است.

او در ادامه افزود: طبق اساسنامه وزارت ورزش نایب رئیس فدراسیون تعریف و  وظایفی دارد. کمیته‌های مختلفی در فدراسیون داریم که باید چند کمیته را به آقای شیرزاد واگذار کنیم. او هر روز  یک یا دو ساعت به ما سر می‌زند.

قدیمی از توضیح بیشتر در این مورد خودداری کرد و گفت با آقای شیرزاد صحبت کنید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۱:۳۳

کارمند با سابقه تربیت بدنی دانشگاه آزاد هستم حضور آقای شیرزاد از سال 73 در پژوهشکده رو تکذیب می‌کنم اصلا در سال 1373 پژوهشکده ای در تربیت بدنی دانشگاه آزاد وجود نداشته است متاسفانه از این اظهارات و اقدامات زیاد ازآقای بهرام قدیمی دیده و شنیده‌ایم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۹:۴۶

ایشان می خواهند در فدراسیون جا پایی برای بازنشستگی‌شان داشته باشند. طبعا در آن موقع دو شغله محسوب خواهند شد و با مصوبه مجلس منافات دارد. بروند دنبال زالو صفتانی که میلیاردها تومان پول این ملت را قبل از انقلاب و نیز بعد از انقلاب از کشور خارج کردند و حالا دارند به ریش همه ما ملت می‌خندند. آن‌ها را بگیرند بیاورند ایران و محاکمه شان کنند. یقین دارم اجرش خیلی بیشتر از کار کردن در فدراسیون هاکی است.