• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99090402833
  • خبرنگار : 71638

بازگشایی زمین های گلف انگلستان پس از یک ماه تعطیلی

بازگشایی زمین های گلف انگلستان پس از یک ماه تعطیلی

پس از اصرار علاقه مندان گلف به دولت انگلستان قرار است زمین های گلف پس از یک ماه تعطیلی دوباره بازگشایی شود.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا و تعطیلی اکثر باشگاه ها و رقابت های ورزشی، دولت انگلستان تصمیم گرفته بود که باشگاه ها و زمین های گلف کشور را به مدت چهار هفته تعطیل کند. 

جرمی تاملینسون مدیر اجرایی گلف انگستان طی بیانه ای در خصوص تعطیلی یک ماهه گلف احساس تاسف کرده بود. زمین های گلف که از ۱۵ آبان بسته شده بود قرار است در ۲ دسامبر (۱۲ آذر) بازگشایی شود. در همین خصوص سایت گلف انگلستان طی بیانه ای اعلام کرد:  زمین های گلف انگلستان بعد از چهار هفته تعطیلی در سراسر انگلستان  ۲ دسامبر بازگشایی خواهد شد.

تعطیلی زمین های گلف برای دولت انگلستان دردسرهایی را به همراه داشت. بسیاری از ورزشکاران به تعطیلی زمین های گلف اعتراض کرده و سعی داشتند که نظر دولت را تغییر دهند اما دولت انگلیس تاکید کرده بود که این کار یکی از اقداماتی است که برای کنترل کویید-۱۹ صورت می گیرد.

همچنین ورزشکاران اصرار داشتند که گلف یک ورزش در فضای باز بوده و به طور طبیعی باعث می شود که فاصله اجتماعی رعایت شود. حتی آنها معتقد بودند که گلف را می توان مطابق با چارچوب "بازی ایمن ، ایمن بمان" که توسط دولت انگلستان تصویب شده است پیگیری شود.

تصمیم برای اجازه از سرگیری گلف در حالی صادر شد که بیش از ۲۵۷ هزار نفر در اوایل ماه جاری طوماری را در خصوص  معافیت زمین های گلف از تعطیلی های همگانی امضا کرده بودند.

در این بین مسئولان گلف انگستان اظهار کردند که مزایای سلامتی ورزش گلف به صورت علمی ثابت شده  و مسئولان بهداشت عمومی می دانند که گلف با بی تحرکی جسمی مقابله می کند .

با این وجود صنعت گلف منتظر استقبال بازیکنان است و مسئولان انگلستان اطمینان دارند که می تواند طبق اصول بهداشتی این ورزش را پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha