• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090402922
  • خبرنگار : 30054

بلک فرایدی پیرکاردین رکورد تخفیف واقعی را شکست!

بلک فرایدی پیرکاردین رکورد تخفیف واقعی را شکست!

با توجه به استقبال بی نظیر سال گذشته مردم در بلک فرایدی پیرکاردین، امسال نیز این برند معتبر پوشاک مردانه و زنانه قصد دارد با تخفیف‌های ویژه جمعه سیاه متفاوتی را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پیرکاردین، بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه رویدادی سالانه است که پس از روز شکرگزاری در آمریکا و سراسر جهان برگزار می‌شود. بلک فرایدی معمولاً در آخرین جمعه‌ ماه نوامبر برگزار می‌شود و شروع فصل خریدهای بزرگ در ایام تعطیلات را نوید می‌دهد.

 در جمعه سیاه فروشگاه‌ها از ساعات ابتدایی آغاز به کار می‌کنند ولی با این تفاوت که بیشتر اجناس خود را با تخفیف‌های باورنکردنی به فروش می‌رسانند به همین دلیل بسیاری از مردم قبل از باز شدن درب فروشگاه‌ها، ساعت‌ها در صف‌های طولانی می‌ایستند تا بتوانند از بزرگ‌ترین تخفیف‌های سال در بلک فرایدی بهره‌مند شوند.

بلک فرایدی از نوع پیرکاردین

فروشگاه‌ اینترنتی پوشاک مردانه و زنانه پیرکاردین نیز در جمعه سیاه با تخفیف‌های شگفت انگیز پذیرای مشتریان و هموطنان گرامی است. پیرکاردین قصد دارد ۳۳ مدل پیراهن را با ۱۰+۶۷ درصد تخفیف، ۴۵ مدل پیراهن دیگر با ۱۰+۵۰ درصد تخفیف، کت شلوار، کت تک، شلوار، پلیور و پالتو با ۱۰+۵۰ درصد تخفیف و اکسسوری را با ۱۰ درصد تخفیف باورنکردی عرضه کند.

برای خانم‌ها هم پیشنهادهای ویژه داریم، خانم‌ها برای اولین بار ۱۰ درصد روی محصولات زنانه پیرکاردین تخفیف خواهند گرفت.

اکسسوری‌ها در روز جمعه سیاه سال ۲۰۲۰ با ۱۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد، کلیه تخفیف‌ها در این ایام به هیچ عنوان در طول سال تکرار نخواهد شد.

بلک فرایدی ۵ روزه!

پیرکاردین در سوپراز امسال خود قصد دارد بنا به درخواست مشتریان بلک فرایدی ۵ روزه را برگزار کند تا مشتریان با زمان‌بندی مناسب‌تری نسبت به خرید و انتخاب پوشاک خود اقدام کنند.

طبق اعلام رسمی شرکت امیرمدیسا پوش بلک فرایدی فروشگاه‌ اینترنتی پیرکاردین به آدرس www.pctehran.com از روز ۴ آذر(سه شنبه ساعت ۸) الی ۸ آذر(شنبه ساعت ۲۴) برگزار خواهد شد.

اگر نگران کرونا هستید و یا فاصله محل زندگیان با فروشگاه های زیاد و یا حتی در شهرهای دیگر هستید و تمایل به خرید از برند را ما دارید نگران نباشید، تمامی محصولات با تخفیف های ویژه در سایت ما به نشانی www.pctehran.com "نمایندگی رسمی پیرکاردین"،  قابل مشاهده و خرید است. اجناس شما در تهران حدود ۲۴ ساعت و در شهرهای دیگر حدود ۷۲ ساعت بدون هزینه به دستتان می‌رسد.

اگر در شبکه های اجتماعی فعال هستید می توانید ما را در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/pierrecardin_tehran دنبال کنید، ما در صفحه اینستاگرام برای شما بهترین مدل‌ها و جدیدترین محصولات را با تخفیف های متنوع بارگزاری می‌کنیم. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha