• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99090403148
  • خبرنگار : 50223

استاندار خبر داد

بهره‌برداری ۳۴۰۰واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت تدبیر و امید

بهره‌برداری ۳۴۰۰واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت تدبیر و امید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از بهره‌برداری سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در استان تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

حسین کلانتری روز سه شنبه چهارم آذر ماه در آیین اهدا ۷۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ضمن تبریک هفته بسیج افزود: مردم ولی نعمت انقلاب هستند، و افتخار این نظام خدمت به مردم وفادار و مومن و انقلابی است.

وی اظهارکرد: ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومین در قالب طرح مسکن ملی، بازآفرینی شهری، از محل‌های سیل و زلزله در حال ساخت است، که در حال حاضر به حول و قوه الهی این پروژه دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، و تمام تلاشمان برای تحویل این مسکن‌ها در اسرع وقت به افراد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مستعد کشور است، و پتانسیل‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف نظیر آب، گردشگری، نفت، گاز، گیاهان دارویی، و... دارد، که باید با تلاش بیشتر شاهد شکوفایی این ظرفیت‌ها و خدمت به مردم وفادار این استان باشیم.

کلانتری تصریح کرد: نظام از مشکلات و دغدغه‌های مردم غافل نیست و مردم نیز با تمام وجود پشتیبان نظام هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به‌کار بست تا نظام ما را دچار مشکل و فروپاشی کند، اما با پشتیبانی مردم و هوشیاری مسئولان و در صدر آنها مقام معظم رهبری، این تلاش‌ها، شکرخدا تاکنون با شکست و خواری مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه فتح و نهاد کمیته‌ امداد جهت حمایت از زوج‌های نیازمند، بیان کرد: این موفقیت‌ها بی‌شک نتیجه اندیشه بسیجی هست، که با تکیه بر صبر و ظفر وترکیب بنام عشق و بسیج  میسر شده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha