• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99090403504
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی؛

۱۷ هزار راننده در خراسان جنوبی تذکر شفاهی دریافت کردند

۱۷ هزار راننده در خراسان جنوبی تذکر شفاهی دریافت کردند

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از افراد از محدودیت‌های در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تخطی کرده‌اند، اظهار کرد: ار ابتدای شروع طرح از ورود بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است و ۱۷ هزار راننده تذکر شفاهی دریافت و ۶۱۹ راننده نیز به صورت پیامکی تذکر دریافت کرده اند.

سردار ناصر فرشید، امروز دوشنبه چهار آذر به خبرنگاران گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس در نقاط از پیش تعیین شده مستقر شدند که خوشبختانه ۹۸ درصد مردم خراسان جنوبی با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در ترددهای شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به طور نسبی ۹۰ درصد شهروندان همکاری لازم را داشته‌اند و کاهش محسوس در ترددهای درون شهری را داشته ایم که نشان از اهمیت شهروندان به مبحث سلامت و قانون پذیری است.

به گزارش ایسنا، فرشید افزود: در ترددهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی نیز با همراهی کاربران جاده‌ای شاهد کاهش ۴۰ درصدی تردد در جاده‌ها بوده‌ایم که این همراهی خداقوت به دستگاه‌های اجرایی و خداقوت به جهادگران عرصه سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد هم از محدودیت‌های در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تخطی کرده‌اند، اظهار کرد: این افراد در شهرها به میزان ۲ میلیون ریال و در جاده‌ها به مبلغ ۱۰ میلیون و ۵ میلیون ریال اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: دروبین‌های هوشمند پلیس به افرادی که ترددهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی داشته‌اند ابتدا پیامک ارسال خواهند کرد و پس از آن این افراد به صورت هوشمند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

فرشید خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح از ورود بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت بعمل آمده است، ۱۷ هزار راننده تذکر شفاهی دریافت و ۶۱۹ راننده نیز به صورت پیامکی تذکر دریافت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به شهروندان توصیه کرد به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا توجه کنند که انشالله شاهد کمتر شدن گرفتاری‌های مبتلابه بیماری منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha