• چهارشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99090503874
  • خبرنگار : 30077

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان :

همه در تحقق مطالبات جدی بهداشت و سلامت مردم مسئولیم

همه در تحقق مطالبات جدی بهداشت و سلامت مردم مسئولیم

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاتدار سمنان با تاکید بر اینکه همه در تحقق مطالبات جدی مردم در امر بهداشت و سلامت مسئولیم گفت: باید در اجرای پروژه های عمرانی بهداشت و درمان استان سمنان و رفع نواقص موجود تلاش جدی انجام شود.

منوچهر فخری در جلسه بررسی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان با تأکید بر تلاش مجدانه در امر تکمیل و رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کرونا تسریع در تکمیل این بیمارستان بسیارحائر اهمیت است تا مردم عزیز شهرستان مهدیشهر بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان استفاده نموده و ضمن کاهش تعداد بیماران بستری در شهرستان سمنان ، از ترددهای بیمورد نیز کاسته شود.

وی با استماع نظرات رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و مدیر کل راه و شهرسازی و همچنین گزارش فرمانداران شهرستانهای گرمسار و آرادان ، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان های مذکور خواهان همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و اداره کل راه و شهرسازی استان شد تا نواقص موجود ، هر چه سریعتر بررسی و برطرف شود.

وی افزود: قطعا طولانی شدن شدن روند اجرای پروژه عمرانی بیمارستان شهرستان مهدیشهر سبب تغییر در استانداردها شده و گذر زمان نیز قطعا افزایش هزینه ها را بدنبال خواهد داشت فلذا می بایست ، نسبت به تکمیل و رفع ایرادات وارده تلاش و در این راستا همه باید به تعهدات خود پایبند بوده و اهتمام جدی داشته باشند .

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان چندی پیش ، در سفر به شهرستان های گرمسار و مهدیشهر مسائل و مشکلات بیمارستانهای این دوشهرستان را بررسی نمود.

در این جلسه مقرر گردید طبق تعهد مدیر کل راه و شهر سازی تا پایان آذر ماه نسبت به رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهراقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha