• چهارشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090504153
  • خبرنگار : 30054

معرفی محبوب ترین تم تولد پسرانه در ایران

معرفی محبوب ترین تم تولد پسرانه در ایران

از نظر شما بهترین تم تولد برای آقا پسرها چه تمی است و اصلا معیار شما برای این انتخاب چیست؟ برای مادرها تولد فرزندانشان، مناسبتهای خاصی است و از چند هفته یا حتی چند ماه قبل در فکر گرفتن تولدی متفاوت و جذاب برای دلبندشان هستند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سورساتان، داشتن تم برای تولد و مهمانی، زندگی را برای بسیاری آسان کرده و در هنگام برنامه ریزی و خرید لوازم مهمانی، تمرکز و آسودگی خیال فراهم می سازد و معمولا تم ها به قدری کامل و جذاب هستند که نیازی به خرید لوازم اضافی نیست و با اقلام کامل یک تم می توان مراسمی جذاب و خاطره انگیز رقم زد.

معیار انتخاب تم ها با توجه به سن، شخصیت، علاقه و سلیقه افراد متفاوت است و در هنگام انتخاب تم باید این موارد و تمام جوانب را در نظر گرفت.

(اگر به دنبال تم زیبای یلدایی برای فرزندان دلبندتان هستید با ۱۰ درصد تخفیف تم یلدا را از فروشگاه اینترنتی سورساتان خرید کنید.)

تم تولد پسرانه کارتونی

حس قدرت و حامی بودن چون در ذات پسرهاست، آنها معمولا از کودکی علاقه خاصی به کارتون های مهیج دارند و همیشه دوست داشتند جای شخصیت ابرقهرمان کارتون مورد علاقه خود باشند.

. بنابراین هیچ چیز مثل خرید تم های کارتونی برای پسر بچه هایی که کارتون دوست دارند و عاشق شخصیت های قهرمان کارتونی هستند نمی تواند آنها را سوپرایز کند. در اینجا پر طرفدارترین تم ها از سری تم تولد پسرانه کارتونیِ سورساتان را معرفی می کنیم:

۱. تم تولد بت من: این تم با رنگ اصلی آبی و سورمه ای تمی پسرانه و جذاب که طرح بتمن که با نام شوالیه شنل پوش نیز معروف است، روی تمامی اقلام تم چاپ شده است.

۲. تم تولد بن تن: این تم که برگرفته از شخصیت اصلی انیمیشن آمریکایی درباره پسری به نام بِن است که یک ساعت فضایی بنام امینیتریکس پیدا می کند که قادر است او را به موجودات بیگانه تبدیل نماید.

۳. تم تولد مرد عنکبوتی: برگرفته از شخصیت کارتونی بنام اسپایدرمن که هر بار با ماجرایی مواجه می شود، عده ای را نجات می دهد و با هیولاها و افراد شرور مبارزه می کند.

۴. تم تولد سگ های نگهبان: این تم نیز دارای طرح جذاب مربوط به انیمیشن گشت پنجه ای در مورد پسری بنام رایدر و ۶ سگ با مهارت و قابلیت های مختلف است که در راه نجات و کمک به دیگران فعالیت می کنند.

۵. تم تولد پسر گربه ای: این تم پرطرفدار، تمی جدید از سورساتان بر گرفته از انیمیشن جدید و جذاب دختر کفشدوزکی است که شخصیت های اصلی این کارتون دختری بنام لیدی باگ یا دختر کفشدوزکی و پسری به نام کت نویر یا گربه سیاه است که با نقابهایی که در صورت دارند به مبارزه با افراد شرور می پردازند.

۶. تم تولد بچه رئیس: تمی با مزه و دوست داشتنی مخصوص پسر بچه هاست و برگرفته از کارتون بچه رئیس و ماجرا از این قرار است که خانواده ای به تازگی صاحب بچه ای عجیب غریب شده اند، نوزاد به ظاهر خیلی عادی است، اما با ورود اوبه این خانه اتفاقات عجیبی می افتد که اعضای خانواده فکر می کنند پسر بزرگتر از روی حسادت باعث همه این اتفاقات است.

۷. تم تولد پسرانه فوتبالی

. همچنین خیلی از آقا پسرها طرفدار لیگ های ورزشی بخصوص فوتبال هستند، سورساتان فکر اینجا را هم کرده و ۴ مورد از پرطرفدارترین تم های فوتبالی را با طراحی فوق العاده جذاب تولید کرده، این تم ها عبارتند از:

۱. تم تولد پرسپولیس

۲. تم تولد استقلال

۳. تم تولد رئال مادرید

۴. تم تولد بارسلونا

پسر شما طرفدار دو آتیشه کدام تیم فوتبال است؟

تم تولد پسر بچه ها

. پسرها از بچگی علاقه خاصی به اتومبیل دارند و داشتن ماشین مورد علاقه شان یکی از آرزوهایی است که برای رسیدن به آن تلاش می کنند، و شاید تا بحال پسری را سراغ نداشته باشید که در کودکی ماشین بازی نداشته باشد، بنابراین تم مک کوئین می تواند یکی دیگر از این انتخابها باشد که او را بشدت خوشحال می کند.

تم ماشین ها تمی قرمز رنگ برگرفته از انیمیشن مک کوئین است که در مورد ماشین مسابقه تازه کاریست که تنها هدفش برنده شدن در مسابقه بزرگ جهانی است و در این راه اتفاقات زیادی برای او می افتد.

تم تولد پسرانه آبی

. در میان رنگها، رنگ آبی رنگ مختص آقا پسرهاست و در همه دنیا این نظریه درست یا غلط به این صورت جا افتاده که رنگ آبی یک رنگ پسرانه است. پس اگر آقا پسر شما جز سه دسته قبلی نیست یکی از تم های پسرانه آبی سورساتان می تواند برای او مناسب باشد، چند مورد از این تم ها عبارتند از:

۱. تم تولد تاج آبی

۲. تم تولد کروسل آبی

۳. تم تولد پوکویو آبی

۴. تم تولد تدی پسر

۵. تم تولد بی بی پسر

البته دو مورد آخر بیشتر مخصوص خردسالان پسر است، بنابراین توجه به سن پسر در انتخاب تم بسیار مهم است. تم های پسرانه بسیاری در فروشگاه سورساتان موجود است که تنها چند مورد از آنها را در اینجا مطرح کردیم؛ برای مشاهده تنوع این تم های جذاب به فروشگاه اینترنتی تم تولد سورساتان مراجعه بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha