• پنجشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99090604534
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان:

پارک علم و فناوری فرصت مغتنمی برای رشد کارآفرینان است

پارک علم و فناوری فرصت مغتنمی برای رشد کارآفرینان است

ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: ایجاد پارک علم و فناوری در کاشان فرصت مغتنمی برای رشد کارآفرینان در این منطقه است از این رو وظیفه دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی و عمومی است که از توسعه و رشد نبوغ در عرصه های گوناگون حمایت کنند.

مسعود خاندایی، در بازدید از پارک علم و فناوری غیاث الدین جشمید کاشانی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، اظهار کرد: کارآفرینی یکی از مباحث روز دنیا است که در تمام کشورها مورد حمایت دولت ها قرار دارد.

وی افزود: افراد با بهره گیری از علم، دانش و تجربه با یک ایده و فکر جدید فرصت های شغلی بسیاری برای جامعه ایجاد می کنند. از این رو باید اهمیت و جایگاه کارآفرینی و کارآفرینان بیش از پیش مورد توجه باشد.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، توسعه پارک های علم و فناوری را به نفع مردم و دولت دانست و تصریح کرد: شهرستان کاشان نقطه طلایی سرمایه گذاری در کشور است، چرا که با قرار گرفتن در مرکز ایران و همجواری با سه استان مهم و همچنین شاهراه ترانزیتی می تواند محلی برای رشد سرمایه گذاری و توسعه خود در سطح ملی و جهانی باشد.

خاندایی به اهمیت شیوه و کیفیت آموزش در دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه یکی از مکان های بسیار مهم در ایجاد خلاقیت و رشد فکری افراد است و باید با شناخت کافی از نیازهای جامعه امروز، رشته هایی متناسب با شغل و آینده جامعه در مسیر اشتغال در دانشگاه آموزش داده شود. 

وی افزود: کاشان از لحاظ اشتغال نیروی کار دیپلم و زیر دیپلم در آینده نزدیک با کمبود نیرو مواجه می‌شود، ولی از نظر اشتغال نیروی تحصیل کرده، به علت فراوانی رشته های دانشگاهی، تخصصی نبودن و ناهمخوانی با نیازهای شغلی این منطقه با مشکل مواجه هستیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، اظهار کرد: پارک های علم و فناوری شرایطی را برای متقاضیان فراهم می کند تا ضمن شناخت بهتر از نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو با دنیای واقعی بازار و تجارت، بهتر آشنا شوند.

پارک علم و فناوری غیاث الدین جشمید کاشانی آبان ماه گذشته در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید و ۲۸ مرکز و هسته در این مرکز مستقر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha