• پنجشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090604665
  • خبرنگار : 30054

با خشکشویی کت و شلوار عمر لباستان را چندین برابر کنید

با خشکشویی کت و شلوار عمر لباستان را چندین برابر کنید

شستن لباس های مجلسی به خصوص کت و شلوار در منزل کاری دشوار و سخت است. به همین دلیل همیشه ترجیح می دهیم که این گونه از لباس ها را به خشکشویی بسپاریم. با این حال برخی از افراد می خواهند شست و شوی این لباس ها را در خانه انجام دهند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام واش لین، باید به این افراد گفته شود که شستن لباس ها در منزل به خصوص لباس های مجلسی نه تنها باعث تمیزی نمی شود بلکه ممکن است که لباس ها خراب شوند. بنابراین اگر می خواهید لباس های شما مانند روز اول باشد، آن را به مراکز خشکشویی بسپارید.

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا باید لباسی را که می توانیم در خانه بشوییم، به خشکشویی ببریم؟ در این متن قصد داریم که نظر شما را نسبت به خشکشویی آنلاین لباس ها تغییر دهیم. همچنین یک راه بی دردسر و کم هزینه به شما معرفی می کنیم که دیگر درباره قیمت های سرسام آور خشکشویی کت و شلوار نگرانی نداشته باشید.

چرا شستن کت و شلوار را به خشکشویی بسپاریم؟

بسیاری از افراد عادت دارند که کت و شلوار خود را زود به زود مانند لباس های معمولی بشویند. به همین دلیل شاید برای آن ها سخت باشد که هر چند روز یک بار به خشکشویی مراجعه کنند. بنابراین ترجیح می دهند که در خانه شست و شوی کت و شلوار را انجام دهند.

باید به این دسته از افراد یاد آوری کنیم که شستن زیاد کت و شلوار باعث آسیب به بافت این نوع از لباس ها می شود. به همین دلیل است که جذابیت اولیه را از دست می دهد و شما فکر می کنید که بخاطر کثیفی است. شاید این آسیب در نگاه اول به چشم نیاید، اما اگر کمی دقت کنید، خواهید دید که حق با ماست.

بنابراین اگر کت و شلوار خود را دوست دارید و نمی خواهید که آن را از دست بدهید، بهتر است هر چند ماه یک بار برای شست و شوی آن به مراکز خشکشویی مراجعه کنید. همچنین برای راهنمایی بیشتر در این باره از کارشناسان خشکشویی آنلاین مشاوره بگیرید.

حفظ عمر کت و شلوار با اتوکشی در مراکز خشکشویی

اگر از آن دسته افرادی هستید که کت و شلوار خود را در خانه می شویید و اعتقادی به خشکشویی ندارید، حداقل اتوکشی آن را در منزل انجام ندهید. زیرا با شستن کت و شلوارتان در منزل به اندازه کافی به آن آسیب رسانده اید؛ بنابراین دیگر تیر آخر را با اتوکشی در منزل به کت و شلوار وارد نکنید.

شاید می پرسید چه تفاوتی دارد که در منزل اتو بزنیم یا خشکشویی؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید در خشکشویی ها با توجه به جنس تار و پود کت و شلوار از روش های متفاوتی برای اتوکشی استفاده می کنند.

بنابراین آسیب کمتری به بافت کت و شلوار وارد می شود، اما در منزل امکان تشخیص نوع تار و پود توسط شما وجود ندارد. زیرا شما تخصصی در این زمینه ندارید. به همین دلیل اگر می خواهید کت و شلوار خود را نابود کنید، به شست و شوی آن در منزل ادامه دهید. در غیر این صورت پیشنهاد می دهیم آن را به مراکز مربوطه بسپارید که بهترین اتوکشی را انجام دهند.

شستشوی کت و شلوار با مواد شوینده مناسب و حفظ سلامت تار وپود آن

هنگامی که کت و شلوار خود را در منزل شست وشو می دهید، دیگر جذابیت روز اول را نخواهد داشت. به همین دلیل شما به فکر تهیه یک کت و شلوار نو می افتید. در صورتی که اگر کت و شلوار خود را برای شست وشو به خشکشویی ببرید، خواهید دید که مانند روز اول تمیز و مرتب است.

زیرا در انواع خشکشویی ها از بهترین و مناسب ترین مواد شوینده برای جنس پارچه کت و شلوار شما استفاده می کنند. چنان که در این مراکز کارشناسانی مشغول به فعالیت هستند که متناسب با جنس لباس شما، ماده شوینده ای را انتخاب می کنند که هیچ گونه آسیبی به کت و شلوار مورد نظر وارد نشود.

بنابراین اگر به کت و شلوار خود علاقه مند هستید و نمی خواهید در مدت کوتاه خراب شود، پیشنهاد می دهیم از خدمات مراکز خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

افزایش ماندگاری کت و شلوار با واش لین

برای شستن کت و شلوار خود سه راه پیش رو دارید. راه اول که پیشنهاد نمی شود، شستن در منزل است. راه دوم خشکشویی حضوری محسوب می شود که به وقت و هزینه زیادی نیاز دارد و روش سوم که بهترین راه ممکن است، خشکشویی آنلاین نام دارد.

اگر راه سوم را برگزیدید باید یک خشکشویی مطمئن را برای سفارشات خود انتخاب کنید. در این رابطه باید بدانید واش لین یکی از بهترین مراکز در این زمینه است که با مراجعه به سایت این مرکز به راحتی امکان ثبت سفارش برای شما فراهم می شود.

همچنین پس از اینکه سفارشات خود را تحویل دادید، اطمینان حاصل کنید که لباس های شما با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود شسته می شود. زیرا کارشناسان واش لین بافت کت و شلوار شما را بررسی می کنند و مناسب ترین روش خشکشویی را برای حفظ سلامت لباس انتخاب خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha