• پنجشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99090604907
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در جدال غول‌های صنایع غذایی بسکتبال بانوان؛

طعم «نامی نو» به «مهرام» چربید

طعم «نامی نو» به «مهرام» چربید

ایسنا/اصفهان هفته پنجم دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان با برتری نامی نو مقابل مهرام، در دیداری حساس و دیدنی همراه بود.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان و از هفته پنجم دور، امروز پنجشنبه (۱۰ آذر ماه) در گروه الف سالن دانشگاه آزاد تهران برگزار شد. در جدال دو برند صاحب نام صنایع غذایی ایران یعنی مهرام تهران و نامی نو اصفهان این زردپوشان نامی نو بودند که با پیروزی در این دیدار طعم تلخ شکست را به مهرام هدیه کردند.

مهرامی ها با شکست گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی با تکیه بر بازیکنان خوبی که گرفته بودند و با هدایت نیکا بیک‌لیک لی این فصل را در قامت یک مدعی جدید در بسکتبال بانوان آغاز کردند؛ تیمی که تا قبل از این دیدار بدون باخت صدر را به خود اختصاص داده بود.

در مقابل، نامی نو که تنها شکست آن‌ها مربوط به هفته گذشته مقابل بهمن بود، برای کسب روحیه از دست رفته خود به پیروزی در این دیدار مهم و حیثیتی احتیاج داشتند، همین مسئله موجب شد تا دو تیم بازی خود را با ریسک و هم‌پای یکدیگر آغاز کنند.

کوارتر اول این دیدار با برخوردهای فیزیکی و کری خوانی بازیکنان دو تیم با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید.

هر چند در کوارتر دوم برای دقایقی مهرام پیشی گرفت، اما در نهایت این نامی نو بود که دوباره چاشنی برتری خود را بیشتر کرد و با نتیجه ۱۵-۱۹ به پیروزی رسید.

در کوارتر سوم با درخشش بازیکنان نامی نو و پرتاب های ۳ امتیازی شاگردان زمانپور همراه بود تا اختلاف خود را بیشتر کنند، این کوارتر با نتیجه ۱۳-۲۰ به سود نامی نو خاتمه پیدا کرد.

در کوارتر نهایی باز هم برتری میدان با نامی نو اصفهان همراه بود و در حالی که ۵۶ بر ۴۵ بر حریف پیش بودند، در فاصله کمتر از ۵ دقیقه تا پایان، این مهرام بود که توانست کمی اختلاف را کم کند و به ۵ امتیاز برساند. در لحظات پایانی این بازیکنان باتجربه نامی نو بودند که توانستند در مقابل دفاع محکم تینا عیسائیان با پرتاب های امتیازآوری که داشتند با درخشش خدادادی و اسماعیل زاده، هر چند با اختلاف تنها یک امتیاز و با نتیجه ۱۳-۱۴ این کوارتر را به مهرام واگذار کردند اما در مجموع توانستند با نتیجه ۶۷ بر ۵۷ به پیروزی برسند تا اولین شکست مهرام را رقم بزنند.

در دیدار معصومه اسماعیل زاده با ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ بلاک شات بهترین بازیکن میدان بود. در دیگر بازی امروز گروه بهمن ۱۱۳ بر ۶۰ پازتهران را مغلوب خود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha