• جمعه / ۷ آذر ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99090705337
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد

توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل

توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تهیه و توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان اردبیل به همت هلال احمر خبر داد.


رامین معبودی 7آذر در جلسه قرارگاه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه اردبیل اظهار کرد: در یک هفته اخیر بیش از دو هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط هلال احمر تهیه و در مناطق مختلف توزیع شده است.
وی تصریح کرد: در کنار این اقدامات در بخش ارتقا سلامت و بهداشت عمومی، هلال احمر با استفاده از نیروهای داوطلب و جوان خود سعی کرده تا آموزش لازم را برای شهروندان ارائه کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ما در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار مجموعه بسیج و سپاه استان قرار داریم و تلاشمان بر این است تا با بیماریابی که به صورت خانه به خانه انجام خواهد شد، بخشی از تعهداتمان را در ارتقا سلامت افراد جامعه و تأمین معاش مناسب آنها انجام دهیم.
معبودی افزود: در قالب این طرح هلال احمر نیز به وظیفه خطیر خود در حوزه بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی انجام می دهد تا بهترین شرایط در مقابله و شکستن زنجیره کرونا را در استان شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار خیرین و متدینین در شهر اردبیل و همچنین مجموعه های انقلابی چون بنیاد علوی، ستاد اجرایی حضرت امام و آستان قدس رضوی، هلال احمر نیز سعی می کند تا در حد وسع و توان به یاری هموطنان شتافته تا در این اوضاع سخت اقتصادی و معیشتی و همچنین شیوع بیماری کرونا یاریگر مردم باشد.
معبودی اضافه کرد: هلال احمر در همه برهه ها و عرصه های حساس و خطیر همواره یاریگر مردم بوده و در این راستا نیز کمک ها و مساعدت های خود را به شکل بی دریغ انجام می دهد.
وی بیان کرد: مجموعه هلال احمر استان حتی در بخش بیماریابی و کمک مومنانه به خانوارهای نیازمند آستین بالا زده تا اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان به شایستگی رقم بخورد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha