• جمعه / ۷ آذر ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99090705357
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان:

تمام تمرکزم روی تیم باشگاهی ام است

تمام تمرکزم روی تیم باشگاهی ام است

ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان که هفته گذشته خبر از خداحافظی از بازیهای ملی داد، گفت: این تصمیم کاملا جداگانه است و هر آمدنی، رفتنی دارد و زمان رفتنم از تیم ملی فرا رسیده بود.

سارا قمی امروز (جمعه، ۷آذر ماه) پس از باخت تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: تمام تمرکزم روی تیم البرز و بازیکنان جوانی است که دور هم جمع کردیم تا بتوانم به آنها کمک کنم. این بازیکنان کم سن وقتی بتوانند آموزش ببینند در آینده می توانند به تیم ملی کمک کنند و همه تلاش ما کمک به تیم است حالا در قالب تیم ملی یا تیم باشگاهی.

وی در خصوص تمرین و مسابقه در شرایط کرونا، گفت: تمرینات خود را انجام می دهیم، هرچند شرایط عادی نیست. تمرینات با احتیاط و محافظه کارانه انجام می دهیم، متاسفانه دو بازیکن فیکس خود را در این دیدار نداشتیم. تمام این رفت و آمدهایی که در لیگ داریم استرس زا است.

به گزارش ایسنا، ملی پوش تیم البرز همچنین در ارتباط با تغییر ساعت بازیها، خاطرنشان کرد: قطعا این تغییر ساعت خوب است. حدود ۱۰سال ساعت ۱۰ صبح بازی می کردیم و نیاز به زمان داریم تا به ساعت جدید بازیها عادت کنیم، البته تمرینات ما در ساعت ۲ برگزار می شد. باید در نظر داشته باشید که ساعت جدید خیلی بهتر است، با توجه به اینکه الان در ماه آخر پاییز هستیم و زمستان را در پیش داریم ساعت قبلی هوا بسیار سرد بود.

وی افزود: میزبانی ذوب آهن و در مجموع تیم های اصفهانی خوب است، به خصوص امسال که شروع آن را در فولادشهر داشتیم و زمین چمن آن فوق العاده بود، چقدر خوب است که تیم های دیگر نیز الگوبرداری کنند و تفاوتی بین فوتبال بانوان و آقایان نداشته باشند.

قمی در خصوص عملکرد تیمش گفت: درست است که در نیمه اول گل دریافت کردیم، اما حدود ۲۰دقیقه روی حریف فشار آوردیم، ۲ موقعیت خطرناک را از دست دادیم و دو شوت ما به تیر دروازه خورد. اینجا تجربه تیمی که نداشتیم برای ما دردسرساز شد. بعد از دریافت گل حدود چند دقیقه ای شیرازه تیم به هم ریخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha