• جمعه / ۷ آذر ۱۳۹۹ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99090705429
  • خبرنگار : 71234

در واکنش به ترور فخری‌زاده

فلاحی: مهمترین خواسته مردم انتقام است

فلاحی: مهمترین خواسته مردم انتقام است

رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری را نشانه کینه و هراس دشمن از مقاومت و عظمت ملت ایران خواند و گفت: در شرایط کنونی مهم ترین خواسته مردم پاسخ قاطع به این کینه توزی های بزدلانه و انتقام است.

به گزارش ایسنا، متن پیام سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت دانشمند بی بدیل، برجسته و ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان، دکتر محسن فخری زاده توسط دشمنان ملت ایران، نماد و نشانه واضح کینه و هراس دشمن از مقاومت و عظمت ملت ایران است؛ کینه و هراسی که شهادت سردار مقاومت، شهید قاسم سلیمانی را نیز رقم زد.

قطعا مهم ترین خواسته ملت ایران در شرایط کنونی پاسخ قاطع به این کینه توزی های بزدلانه و انتقام این فرزندان دلاور ملت است.

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام، این شهادت مظلومانه را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت مقاوم ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم و دشمنان تروریستی که تنها هنرشان ترورهای بزدلانه دانشمندان، نخبگان، مردم بی دفاع و مظلوم است بدانند که مقاومت ملت های آزاده جهان با این رفتارهای کوردلانه شکسته نخواهد شد و جمهوری اسلامی ایران در سایه دانش، شجاعت و مقاومت فرزندانش همچنان طلایه دار جبهه مقاومت خواهد بود و قطعا ائتلاف نامیمون آپارتاید صهیونیسم، خشونت نفاق، ارتجاع عربی و تروریسم آمریکایی نمی تواند خللی در عزم ملت ایران برای تداوم مسیر مقاومت ایجاد کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۷ ۲۲:۵۵

کاش زودتر انتقام گرفته شود تا دشمن اقتدار مردم ایران را بفهمد

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۰۰:۰۰

شما اونوقت از کجاا میدونی مهمترین خواسته ی مردم انتقام است؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۰۰:۱۸

ما آماده عملیات انتحاری علیه اسراییل هستیم.....

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۰۹:۴۵

فقط انتقام فقط انتقام فقط انتقام حمله موشکی گسترده به اسراییل فقط همین نابودی کامل اسراییل میخوام ببینم کدوم عوضی اظهارنظر میکنه

avatar

حاجی آروم باش یهو سکته میکنیا!!!!