• شنبه / ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090805766
  • خبرنگار : 30054

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می کند

فراخوان پذیرش در دوره MBA یکساله کسب وکار دیجیتال

فراخوان پذیرش در دوره MBA یکساله کسب وکار دیجیتال

در دوره آموزش حرفه ای MBA کسب و کار دیجیتال در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هدف آشنایی دانش پذیران با  صفر تا ۱۰۰ راه اندازی و رشد کسب و کارهای دیجیتال از مرحله استارت آپ تا اسکیل آپ بصورت کاملا کاربردی و حرفه ای می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر ایوب محمدیان استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: از آنجا که تفاوت کسب و کارهای موفق و ناموفق در توجه آنها به جزییات است از این رو ویژگی متمایز این دوره نسبت به سایر دوره های آموزشی که ممکن است تاکنون گذرانده باشند آن است که هر یک از دروس این دوره با تاکید بر جزییات همچون حلقه های یک زنجیر به هم مرتبط و متصل بوده و مبتنی بر یک دیدگاه جامع و سیستمی همچون یک نقشه راه موفقیت شما در راه اندازی و توسعه یک کسب و کار دیجیتال را بصورت گام به گام  تضمین می کند. 

محمدیان مدیر علمی این دوره افزود: علاوه بر این برای اولین بار در کشور در دوره MBA کسب و کار دیجیتال دانشگاه تهران چهار گرایش اصلی برای مخاطبان با نیازهای مختلف طراحی شده است.

این ۴ گرایش عبارتند از: گرایش توسعه و رشد کسب و کارهای دیجیتال، گرایش نوآوری و استراتژی دیجیتال و گرایش مدیریت محصول دیجیتال و گرایش کسب و کارهای داده محور.

ویژگی متمایز دیگر این دوره آن است که در این دوره سعی شده، از مجرب ترین اساتید، مشاوران، مدیران، بنیانگذاران و متخصصان کسب و کارهای دیجیتال در کشور استفاده گردد که با مراجعه به سایت مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت برای دوره های تخصصی به آدرس postmba.org می توانید با آنها بیشتر آشنا شوید.

علاوه بر این سعی شده، کلیه آموزش ها در این دوره مبتنی بر روش های کیس استادی، گیمیفیکیشن، شبیه سازی، گفتگو با بنیانگذاران موفق استارت آپ های موفق کشور و بازدید های حضوری از محیط کار کسب وکارهای دیجیتال کشور می باشد.

علاوه بر این در این دوره کلیه دانش پذیران از همان ابتدای دوره تا انتهای دوره از طریق انجام یک پروژه کاربردی در عمل بصورت واقعی درگیر راه اندازی و توسعه کسب و کار دیجیتال خود خواهند شد. 

به همین منظور کسانی که  بصورت تیمی در این دوره ثبت نام می کنند از تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهند شد.

به عنوان مدیر علمی این دوره ثبت نام و شرکت در این دوره را به کسانی که قصد راه اندازی یک استارت آپ یا کسب و کار دیجیتال را دارند یا کسانی که درصدد رشد و مقیاس پذیری استارت آپ شان می باشند یا آن دسته از کسب و کارهایی که به دنبال نوآوری و دیجیتالی سازی کسب و کارشان هستند یا حتی آنهایی که به دنبال ارتقای شغلی به عنوان مدیر محصول در کسب و کارهای دیجیتال هستند، توصیه می شود.

علاوه بر این در این دوره برای اولین بار برای آن دسته از متخصصان فنی و تحلیل گران داده که درصدد توسعه یک کسب و کار داده محور و کسب درآمد از داده می باشند نیز گرایش کسب و کار داده محور راه اندازی شده است و می توانند در این گرایش ثبت نام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.postmba.org مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۸۸۲۲۰۵۳۷ – ۰۹۰۲۷۰۱۷۰۰۱ تماس حاضل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha