• شنبه / ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99090805775
  • خبرنگار : 71620

محمودزاده: پروژه صهیونیسم و ترامپ افزایش تنش در منطقه و کاهش صلح در جهان است

محمودزاده: پروژه صهیونیسم و ترامپ افزایش تنش در منطقه و کاهش صلح در جهان است

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در مورد ترور شهید دانشمند محسن فرخی زاده اظهار کرد: پشت این ترور کور، مسائل داخلی آمریکا وجود دارد. ترامپ که آخرین روزهای خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا سپری می‌کند، احتمالا می‌خواهد امکان هر نوع نشست و تعامل ما با جو بایدن را غیر ممکن کند. در واقع پروژه ترامپ و رژیم صهیونیستی از همان ابتدا کاهش صلح در منطقه و جهان بوده است.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به ترور شهید دکتر محسن فخری زاده گفت: این ترورهای کور از چندین سال پیش آغاز شده است. از چندین سال پیش بسیاری از دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده‌اند. هدف ما از دستیابی به انرژی هسته‌ای رسیدن به تکنولوژی نوین روز است در زمینه‌های پزشکی، بهداشتی، کشاورزی، برقی و آبی است. هدف ما دستیابی به انرژی هسته‌ای در چارچوب صلح و برای افزایش صلح در منطقه و جهان است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه کشورهای صهیونیستی نمی‌توانند پیشرفت ما را در زمینه ببینند، گفت: علت روی آوردن صهیونیسم به جنایت، این است که نمی‌تواند ما را ببیند. شیوه حذف فیزیکی و ترور در دنیا منسوخ شده است. اسرائیل کشوری غیررسمی است که سیاست خارجی و دیپلماسی ندارد. این کشور با همدستی استکبار شیوه ناجوانمردانه حذف فیزیکی را از خیلی وقت پیش آغاز کرده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس اظهار کرد: کشورهایی که دولت و نیروی دیپلماتیک دارند سعی می‌کنند از در گفت‌وگو وارد شوند و گفتمان‌ها را به هم نزدیک کنند. جنایتی که توسط این کشورها اتفاق می‌افتد، از نظر بین المللی بسیار تأثیرگذار است. یکی از تأثیرات بین المللی این جنایات، بی اعتبار شدن آنهاست. این جنایت‌ها ادعاهای حقوق بشری آمریکا و اسرائیل را زیر سوال می‌برد.

وی تأکید کرد: این کشورها با ترور دانشمندان ما به جایی نمی‌رسند. در گذشته هم بسیار به این اقدام دست زده‌اند، اما خودشان می‌دانند که ده ها نفر جای شهدای ما را می‌‎گیرند. سنگر دانشمندان هسته‌ای ما خالی نمی‌شود. دانشمندان ما کار خود را در چارچوب صلح پیش خواهند برد. بی شک خون کسانی که در راه شهادت قرار می‌گوید، به افزایش دانش و تکنولوژی کشور کمک می‌کند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در مورد تأثیر ترور شهید فرخی زاده بر آینده رابطه ایران و آمریکا گفت: پشت این ترور کور، مسائل داخلی آمریکا وجود دارد. ترامپ که آخرین روزهای خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا سپری می‌کند، احتمالا می‌خواهد امکان هر نوع نشست و تعامل ما با جو بایدن را غیر ممکن کند. در واقع پروژه ترامپ و رژیم صهیونیستی از همان ابتدا کاهش صلح در منطقه و جهان بوده است. هدف ترامپ افزایش تنش در منطقه و کور کردن همه احتمالات برای گفت‌وگو و افزایش صلح در منطقه و جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha