• شنبه / ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99090806159
  • خبرنگار : 50042

کامیون حامل مواد مخدر در سراوان متوقف شد/کشف سلاح جنگی و تجهیزات نظامی در رودسر

کامیون حامل مواد مخدر در سراوان متوقف شد/کشف سلاح جنگی و تجهیزات نظامی در رودسر

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش، هروئین و تریاک در بخش سراوان شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت، کامیون خاور حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه سراوان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان به کشف ۷۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش، ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر هروئین و یک کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و گفت: متهم ۳۷ ساله به همراه همدست ۲۸ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی بر عزم جدی پلیس در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری دو اراذل و اوباش در رودسر

وی همچنین از دو دستگیری اراذل و اوباش در رودسر خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای شهرستان رودسر، اکیپی از ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در محل مورد نظر، مشخص شد دو نفر با صدای بلند در حال توهین، درگیری فیزیکی و تهدید علیه یکدیگر هستند که یکی از این دو به محض رویت پلیس به وسیله یک دستگاه خودرو زانتیا از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری این متهم در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در نهایت خودرو این متهم که از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه بود با هماهنگی مرجع قضایی در منطقه سلاکجان متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل درگیری و خودرو متهم، یک قبضه سلاح جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری، تعدادی تجهیزات نظامی و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سردار ملکی بیان کرد: در ادامه با هوشیاری ماموران انتظامی، همدست این متهم که پس از فرار از صحنه درگیری، از خودرو پیاده و با مقادیری موادمخدر به وسیله خودروهای عبوری قصد فرار داشت در بخش کلاچای شناسایی و دستگیر و از وی یک کیلو و ۵۹۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و مساعدت مسئولان دستگاه قضائی، به آن دسته از اراذل و اوباشی که سعی دارند با برهم زدن امنیت و آسایش مردم با زور و قلدری و استفاده از سلاح یا تجهیزات دیگر به اهداف شوم خودشان برسند، هشدار داد و گفت: پلیس با هرگونه رفتار ناهنجار و مخل امنیت شهروندان به صورت جدی و بدون اغماض، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha