• یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99090906470
  • خبرنگار : 71511

یک عضو حزب ندای ایرانیان: با شعار نمی توان کرونا را اداره کرد

یک عضو حزب ندای ایرانیان: با شعار نمی توان کرونا را اداره کرد

یک عضو حزب ندای ایرانیان گفت: کویید ۱۹ عامل غیر مترقبه ای در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری است.

مهدی شاهمیرزا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر پس از پیروزی بایدن در کارزار انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا شاهد نوعی دست پاچگی و اظهارنظرهایی تند علیه دولت و برخی نامزدهای انتخاباتی جریان اصلاح طلبی هستیم که امر قابل پیش بینی بود و حملات در ماه های آتی فراتر هم خواهد رفت.

وی ادامه داد: مطابق تحلیل های قبلی با پیروزی بایدن شانس نامزدهای اصلاحات بیشتر از پیش شده، اما از یک عامل غیر مترقبه یعنی ویروس کووید ۱۹ نمی توان به راحتی عبور کرد. علی رغم انواع و اقسام پیشنهادات علمی و سیاسی، نظام اجرایی کشور نمی توانست تصمیم قاطعی نسبت به تعطیلی حداقل دو هفته ای کلانشهر های پر خطر نظیر تهران بگیرد و بر این اساس امروز شاهد همه گیری وسیع ، پر شدن تخت های بیمارستان ها ، ضعیف شدن و تحلیل رفتن کادر پزشکی ، کمبود ادوات پزشکی و دارو هستیم. حالا که این تصمیم گرفته شده امیدواریم شاهد اثرات مثبتش در مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا باشیم.

این عضو حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظام اجرایی کشور می بایست تمام قدرت خود را برای مبارزه با این پاندمی مرگبار هزینه کند.

شاهمیرزا تصریح کرد: اگر منتخب ملت در انتخابات پیش رو بدون در نظر گیری جناح سیاسی، ، فردی «ملت محور» باشد و پراگماتیست، میتوان شاهد تحول در حوزه های مختلف کشور بود ، اما گر پوپولیست و «گروه گرا» باشد ترسیم آینده ای که حداقل از دو سال اخیر بهتر باشد قابل تحقق نیست.

وی افزود: اگر به همین منوال زمان سپری شود ، انتخابات حساس ۱۴۰۰ به دست افرادی می افتد که برنامه ای برای حل ریشه ای معضلات اقتصادی مردم ندارند و سعی می کنند همه چیز را با شعار پیش ببرند و با تکبری خاص خود را نمایندگان به حق پاسداری از حقوق ملت می دانند در صورتی که از مطالبات مردم تصویر و فهم وارونه ای در ذهن دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه برگزار کننده انتخابات پیش رو اگر تدبیر عملی برای برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی نیاندیشد شکی نیست که مشارکت مردم به پایین ترین سطح خود می رسد و باید دید که سرنوشت چه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha