• یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99090906641
  • خبرنگار : 50107

رئیس اتاق اصناف مشهد:

پیگیر مطالبات اصناف خواهیم بود

پیگیر مطالبات اصناف خواهیم بود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ما به عنوان نمایندگان اصناف، پیگیر مطالبات آن‌ها بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات گریبان‌گیر اصناف به کار خواهیم گرفت.

محمود بنانژاد مشهدی ضمن تشکر از تعامل و همکاری بازاریان و اصناف به جهت رعایت تعطیلی‌های اخیر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: نقش‌آفرینی‌های جامعه بزرگ اصناف در تمام برهه‌های زمانی از آغاز روند شکل‌گیری انقلاب و بعد از آن، در زمان‌های هشت سال دفاع مقدس، ایام سازندگی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و حتی در شرایط سخت اقتصادی کنونی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در روزهای پایانی سال گذشته، پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری از جمله کاهش درآمدها، عدم توانایی در پرداخت اقساط و اجاره‌بها، افزایش هزینه‌های تولید و توزیع و... را برای قشر زحمتکش و پرتلاش اصناف به بار آورد.

بنانژاد مشهدی ادامه داد: با این حال با توجه به شرایط کنونی که پای جان هموطنان در میان است و دولت و ملت به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان  نیاز دارد، شاهد هستیم که اصناف کوتاهی نکرده و با تعامل و همکاری‌های ارزشمند خود، ضرر و زیان‌های تعطیلی واحدهای صنفی را به جان خریده‌اند، به یاری هموطنان خود شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه داشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در همین راستا مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک کسبه خدمتگزار مشهد  ابراز داشته و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سرافرازی را برایشان آرزومندم، قطعا دولت و مجلس باید برای جبران خسارت‌های وارده در شرایط رکود اقتصادی و تأمین معیشت این قشر زحمتکش تسهیلاتی بیندیشند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد، وی اضافه کرد: به آن‌ها اطمینان می‌دهم که ما به عنوان نمایندگان اصناف، پیگیر مطالبات آن‌ها بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات گریبان‌گیر اصناف به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha