• یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 99090906707
  • خبرنگار : 71613

مصاف شاگردان صادقی با ۳ تیم قدرتمند برای قهرمانی در لیگ والیبال زنان

مصاف شاگردان صادقی با ۳ تیم قدرتمند برای قهرمانی در لیگ والیبال زنان

سرمربی تیم والیبال زنان ذوب‌آهن معتقد است چهار تیم در لیگ برتر والیبال زنان شانس قهرمانی دارند.

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم در حال برگزاری است و چهار تیم حاضر در این گروه تاکنون دو بازی انجام داده‌اند. تیم ذوب‌آهن اصفهان که سال گذشته نایب قهرمان شد، هر دو مسابقه خود مقابل ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر را با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشته است و در مهمترین دیدار دوشنبه، ۱۰ آذر مقابل پیکان به میدان می‌رود. نتیجه این مسابقه صدرنشین این گروه در هفته اول را تعیین می‌کند.

فریبا صادقی، سرمربی ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم خود اشاره و بیان کرد: دو مسابقه انجام داده‌ایم و به پیروزی رسیده‌ایم. رقبایمان بازیکنان جوانی داشتند و کار ما راحت بود. مشکل خاصی وجود نداشت و نتیجه خوبی هم گرفتیم اما مسابقه اصلی ما با تیم پیکان است.

او در مورد تیم پیکان گفت: این باشگاه هر سال تیم خوبی را می‌بندد و امسال هم جز تیم‌های خوب است اما امتیازهای ما نسبت به پیکان بهتر و پیروزی در دیدار فردا(دوشنبه) قابل دسترس است چون میزبان هستیم و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

صادقی در مورد احتمال شناسایی استعدادهایی جدید برای والیبال زنان در تیم‌هایی که با بازیکنان جوان در لیگ شرکت کرده‌اند، گفت: در هر تیم یک یا دو بازیکن قد بلند وجود دارد که قابل سرمایه‌گذاری هستند اما باید مسابقات بیشتری از آنها ببینیم تا به درستی نظر بدهیم.

او با تاکید بر اینکه قهرمان رقابت‌ها تا دور نهایی مشخص نمی‌شود، افزود: چهار تیم ذوب‌آهن، پیکان، سایپا و شهرداری قزوین خوب هستند که باید رقابت آنها در دور بعدی دیده شود و قهرمان از قبل مشخص نیست.

صادقی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقات گفت: شرایط برگزاری مسابقه با توجه به کرونا سخت‌تر شده است، اما با توجه به حضور سران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون والیبال، تمام پروتکل‌ها رعایت می‌شود. از طرفی چون مسابقات تماشاگر ندارد اجرای پروتکل‌ها در سالن خلوت، راحت‌تر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha