• یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090907092
  • خبرنگار : 30054

شرکت ستاک فناوری ویرا؛ از معتبرترین عرضه کننده های محصولات فورتی نت در ایران

شرکت ستاک فناوری ویرا؛ از معتبرترین عرضه کننده های محصولات فورتی نت در ایران

در این متن قصد داریم شما را با تجهیزات امنیتی فورتی نت و از معتبرترین عرضه کننده های آن، شرکت ستاک فناوری ویرا آشنا نماییم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ستاک فناوری ویرا، همواره Fortinet در ارائه محصولات امنیتی بسیار قدرتمند و موفق بوده و با توجه به طیف گسترده محصولات متناسب با نیازهای متفاوت سازمان های مختلف، محصول اختصاصی آن را تامین نموده است. این کمپانی دارای محصولات همچون فایروال ها، آنتی ویروس ها، تجهیزات پیشگیری از نفوذ و امنیت شبکه می باشد.

فورتی گیت یکی از محبوب ترین محصولات امنیتی این کمپانی می باشد که در قالب ارائه مجموعه ی گسترده ای از عملکردهای امنیتی  و شبکه های نسل بعدی ایجاد شده است.

FortiGate قادر است با ویژگی های خود، چالش های موجود در زمینه ارائه راهکارهای جامع امنیتی را برطرف کند. وقتی صحبت از جامع بودن فورتی گیت داریم، منظور فیچرهایOS ،IDS ,IPS ، webfiltering ،antispam و Antivirus می باشد.

یکی دیگر از مزیت های فورتی گیت، کاهش پیچیدگی ها برای کاربران و مدیران شبکه، ضمن ارائه بهترین و کامل ترین روش های امنیتی می باشد.

فایروال فورتی گیت، قابلیت های بسیار بالایی دارد و در مقایسه این فایروال با سایر برندهای مشابه می توان گفت فایروال های فورتینت در آزمایشگاه های مستقل متفاوتی مورد ارزیابی قرار گرفته اند و موفق به کسب رتبه بالاترین اثربخشی شده اند. زیرا دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده‌ است.

شرکت ستاک فناوری ویرا مفتخر است با توجه به واردات بدون واسطه تجهیزات امنیتی فورتی نت و تجربه چندین ساله نصب، راه اندازی و آموزش به همراه سرویس پشتیبانی فورتی گیت و سایر تجهیزات فورتینت از جمله فورتی وب (Fortiweb)، فورتی آنالایزر (FortiAnalyzer)، فورتی منیجر (FortiManager) به عنوان شرکت پیشگام در حوزه امنیت آماده ارائه خدمات شایسته به مشتریان می باشد.

برای مشاوره در خصوص راهنمای خرید fortigate یا سایر تجهیزات امنیتی می توان با شماره تلفن های ۴۱۷۰۸-۰۲۱ و همچنین ۰۲۱-۸۸۵۴۶۹۰۸-۹ با شرکت ستاک فناوری ویرا تماس حاصل کرد و یا از وبسایت www.setakit.com بازدید نمود.

در ضمن، شرکت ستاک فناوری ویرا، از دانش فنی و نیروهای متخصص جهت ارائه انواع لایسنس تجهیزات Fortinet برخوردار است. به خاطر داشته باشید پیچیدگی هایی در دریافت به روزرسانی های لحظه ای از Fortiguard  وجود دارد که ناشی از وجود تحریم ها در کشور ایران می باشد.

لذا می بایست جهت دریافت لایسنس فورتی گیت از یک تانل امن استفاده نمود.  قابل ذکر است هر گونه قصور در این مورد، منجر به بلاک شدن دستگاه مورد نظر می گردد.

بنابراین پیشنهاد شرکت ستاک فناوری ویرا، در این خصوص، دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان فنی می باشد. گفتنی است این شرکت با توجه به فعالیت و تجربه چندین ساله خود، اقدام به ارائه انواع لایسنس های محصولات فورتی نت، همراه با تضمین عدم بلاک شدن می نماید.

با توجه به سیاست شرکت ستاک فناوری ویرا، در خصوص داشتن محصولات متنوع جهت درخواست های متفاوت مشتریان، این شرکت محصولات برندهای دیگر مانند سیسکو شامل فایروال ها (Cisco ASA) و سوییچ های آن، برند HP شامل سرورهای آن و همچنین محصولات ذخیره سازی DELL EMC را ارائه می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha