• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99091007346

فرماندار ابرکوه:

زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است

 زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است

ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با تاکید بر این که زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: خوشبختانه با همین تفکر شرایط بحرانی شیوع کرونا در موج سوم مدیریت شد.

«محمد کاظمی نسب» در دیدار روز گذشته خود با فرمانده، جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اظهار کرد: هر چند در موج سوم شیوع ویروس کرونا، شهرستان ابرکوه در شرایطی بحرانی قرار گرفت و آبان سختی را پشت سر گذاشتیم اما بسیجیان در بخش‌های مختلف و به‌ویژه در خط مقدم مبارزه با بیماری و دوشادوش مدافعان سلامت ورود کردند و یاری‌گر کادر درمان شدند.

وی زنده بودن کشور را مرهون تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: بسیجیان از اول انقلاب تاکنون در میادین همواره حضور داشته و از کیان مقدس جمهوری اسلامی و از مرزهای عینی و ذهنی و تعصبات و اعتقادات ملت ایران به نحو شایسته‌ای دفاع کرده‌اند.

کاظمی نسب یادآور شد: امام خمینی (ره) با اشراف به شرایط جامعه، الهام از احکام مقدس دین اسلام و تحلیل بسیار دقیق و زیبایی که از مفهوم حاکمیت مردم بر مردم داشت، با یک ابتکار شایسته ثمره‌ای را تحت عنوان بسیج به وجود آورد و آن را به تفکری تبدیل کرد که درمان همه دردهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بشریت خواهد بود.

وی ابراز کرد: امام راحل(ره) با گنجاندن نهاد مقدس بسیج در بدنه حاکمیت، به نوعی کشور را در برابر تمام آفات، بلایا و آسیب‌های طبیعی و غیرطبیعی و بعضاً آنچه توسط دشمنان داخلی و خارجی به وجود می‌آید، واکسینه کرده و این مهم را در جامعه نهادینه کرد که تفکر بسیجی می‌تواند در مقابل هر مشکلی قد علم کند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس که زیباترین و باشکوه‌ترین وقایع تاریخ بشریت در آن ثبت شده است با غلبه تفکر بسیجی شاهد بودیم که چگونه مردم با دست‌خالی در مقابل آرایش نظامی دشمن متجاوز و نظام استکبار ایستادگی کردند.

کاظمی‌نسب تأکید کرد: امروز با وجود ویروس کرونا بسیجیان تنها سنگر خود را تغییر داده و همچون سال‌های دفاع مقدس در کنار رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا، ایستادگی می‌کنند.

فرماندار ابرکوه در حاشیه این دیدار از رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان که در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، کیف و کفش، روپوش جهت توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند ابرکوهی تهیه شده بود، بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha