• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99091007816
  • خبرنگار : 50042

فرماندار رشت خبر داد

ثبت تخلف ۲۰۰۰ خودرو طی شب‌های گذشته در رشت

ثبت تخلف ۲۰۰۰ خودرو طی شب‌های گذشته در رشت

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: چون رشت جزو شهرستان‌های قرمز در شیوع کروناست، ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شود و دوربین‌های ثبت تخلف تردد در شهرستان رشت فعال هستند و تاکنون طی شب‌های گذشته تردد بیش از ۲۰۰۰ خودرو ثبت و ضبط شده است.

علی فتح‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص همراهی اصناف در مدت زمان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، اظهار کرد: در شهرستان رشت با آغاز طرح جدید محدویت‌های کرونایی از اول آذر ماه مه اصناف و واحدهای اقتصادی همراهی و همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان رشت از سوی تیم‌های بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونا انجام شده است، افزود: اغلب اصناف که در گروه‌های ۲، ۳ و ۴ قرار دارند، بسیار همراه هستند، در مدت زمان باقی مانده از اجرای طرح اثرات این همراهی را خواهیم دید.

وی در خصوص اجرای ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح، گفت: چون رشت جزو شهرستان‌های قرمز در شیوع کروناست، ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شود و دوربین‌های ثبت تخلف تردد در شهرستان رشت فعال هستند و تاکنون طی شب‌های گذشته تردد بیش از ۲۰۰۰ خودرو ثبت و ضبط شده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت تصریح کرد: مردم گرانقدر از ترددهای بی مورد و غیر ضروری خودداری کنند تا انشاالله بتوانیم شاهد قطع زنجیره ویروس باشیم.

فتح‌اللهی در خصوص تعطیلی ادارات، بیان کرد: ادارات خدمات رسان نظیر اورژانس، مراکز انتظامی، درمانی و خدماتی مانند سابق در خدمت مردم هستند، اما دستگاه‌های غیر خدمات رسان باید با یک سوم نیروها فعالیت داشته باشند.

فرماندار رشت با بیان اینکه با مشارکت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت و درمان، بیش از ۳۲۵ هزار خانوار در شهرستان رشت در خصوص ابتلا به کرونا غربالگری می‌شوند، ادامه داد: این طرح با عنوان طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی در قالب ۵۹۱ تیم در کل پایگاه‌های بسییج محلات شهرستان رشت جهت شناسایی بیماران کرونایی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha