• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99091008113
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در روز پایانی هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان گروه ب؛

سبقت پیکان از کوره های ذوب آهن

سبقت پیکان از کوره های ذوب آهن

ایسنا/اصفهان روز پایانی هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان در گروه ب با برتری ۳ بر یک پیکان مقابل ذوب آهن در مصاف مدعیان این گروه و خجسته اسلامشهر همراه بود.

رقابتهای گروه ب نوزدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان یادواره شهید "حاج قاسم سلیمانی" به میزبانی ذوب آهن در سالن رهنما ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه، ۱۰ آذرماه) در سومین و آخرین روز از هفته اول دور رفت این رقابتها در دیدار اول این دو تیم خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان و بعد گذشت یک ساعت و بیست و چهار دقیقه تیم خجسته اسلامشهر توانست در ۳ ست متوالی با نتایج ۲۱ بر ۲۵، ۱۶ بر۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ به برتری برسد.

اما از ساعت ۱۷ و در حساس ترین مسابقه این هفته دو رقیب سنتی و قدیمی در والیبال بانوان یعنی ذوب آهن و پیکان رو در روی یگدیگر قرار گرفتند که در پایان این دیدار نفس گیر و دیدنی تیم پیکان موفق به پیروزی و کسب امتیاز حساس این دیدار شد.

ست اول را هر دو تیم بدون ریسک و با احتیاط آغاز کردند و همپای یکدیگر پیش رفتند در افت و خیزهای این ست این شاگردان شعبانیان بودند که توانستند این ست را با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ به نام خود ثبت کنند.

در ست دوم ذوب آهن طوفانی و کم اشتباه شروع کرد و در حالی که با اختلافی ۱۰ امتیازی ۵ بر ۱۵ جلو بود این بازیکنان پیکان بودند که از اشتباهات فردی ذوبی ها استفاده کردند و با دریافت خوب و دفاع روی تور توانستند در امتیاز ۱۸ به میزبان سبزپوش خود برسند و حتی در عدد ۲۳ پیشی بگیرند و این ست را نیز در حالیکه از حریف عقب بودند کامبکی شجاعانه داشتند تا این ست را نیز ۲۰بر۲۵ به سود خود خاتمه دهند.

در ست سوم شاگردان صادقی که نمی خواستند به راحتی میدان را به حریف خودروساز خود واگذار کنند با دریافت های کم اشتباه و استفاده از خلاقیت پاسور خود امتیازات زیادی بگیرند و در بازی نزدیک ۲۱ بر ۲۵ به پیروزی برسند تا امیدوارانه راهی ست چهارم شوند.

ست چهارم دو تیم شروعی هم پای یکدیگر داشتند، در این ست و در امتیازات پایانی با چند اشتباه داور شاگردان صادقی تن به شکست ۲۳ بر۲۵ دادند تا این دیدار پس از رقابتی که بیش از دو ساعت به طول انجامید به سود پیکان خاتمه پیدا کند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha