• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99091108335
  • خبرنگار : 50324

محدودیت‌های کرونایی و باران خدمات پستی را تعطیل نکرد

محدودیت‌های کرونایی و باران خدمات پستی را تعطیل نکرد

ایسنا/بوشهر مدیرکل پست استان بوشهر گفت: این روزها حجم و تعداد مرسولات مردمی و دولتی بیشتر از همیشه است و روزانه در همین استان بوشهر بالغ بر ۱۱۰۰۰ مرسوله دریافت و توزیع می شود. از دورترین تا نزدیکترین مکان هم استانی‌های عزیزمان از خدمات پستی بهره می برند و کرونا و باد و باران نمی تواند مانع خدمت گذاری پستی ها شود.

علی پارسیده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تقدیر از زحمت کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، عنوان کرد: با تقدیر از تلاش کادر درمان که سربازان خط مقدم این روزها در حفظ سلامت عمومی هستند، به سربازان خط دیگر حفظ سلامت عمومی که همان پستی‌های بی ادعا هستند نیز می بایست خسته نباشید گفت.

وی ادامه داد: این روزها که اکثر مشاغل خصوصی و دولتی تعطیل یا نیمه تعطیل شده‌اند و در خانه مانده اند مجموعه پرسنل شرکت ملی پست تمام کمال و برای اینکه مردم عزیزمان دغدغه خریدها و مراودات مراسلاتی خود را نداشته باشند، بدون هیچ گونه کسر نیرویی به خدمت گذاری خود ادامه داده اند؛ اگر چه خودشان نیز در معرض آسیب های جسمی بوده اند.

مدیرکل پست بوشهر تاکید کرد: این روزها حجم و تعداد مرسولات مردمی و دولتی بیشتر از همیشه است و روزانه در همین استان بوشهر بالغ بر ۱۱۰۰۰ مرسوله دریافت و توزیع می شود. از دورترین تا نزدیکترین مکان هم استانی‌های عزیزمان از خدمات پستی بهره می برند و کرونا و باد و باران نمی تواند مانع خدمت گذاری پستی ها شود.

پارسیده خاطرنشان کرد: نامه‌های پستی تبدیل به بسته های پستی با حجم و وزن زیاد شده است و بیشتر آنها همان خرید و فروش های اینترنتی است که امروزه مردم به دلیل شرایط بهداشتی در فضای فیزیکی انجام نمی دهند و در خانه می مانند تا توسط موزع پستی به دست آنها برسد. این روزها اگر نمایشگاه حقیقی کتابی نیست ولی فضای فروش مجازی آن توسط پستچی ها حقیقی شده است.

وی یادآور شد: پست استان بوشهر از مجموعه ی وزارت ارتباطات حسب تکلیف مقام ارشد وزارتخانه و احساس مسئولیت اجتماعی برای این که در پایداری سلامت عمومی موثر باشد به مردم اطمینان داده و می دهند که در خانه بمانند و کارهایشان را با ظرفیت های مجازی و فیزیکی مجموعه ی این وزارتخانه انجام دهند و پست آن دسته از خدماتی است که در ایام تعطیلی اجباری تعطیل نشده و همچنان پای کار مردم مانده است.

مدیرکل پست استان بوشهر اظهار کرد: رشد ۱۲۰ درصدی امانات پستی استان بوشهر واقعیتی است بدین معنی که روزانه ۷۰۰۰ ترافیک شهری که می توانست توسط مردم ایجاد شود و خود زیان های جبران ناپذیری را بر سلامت عمومی داشته باشد توسط ۸۰ نفر نامه رسان پستی انجام می شود.این روزها بخش قابل توجهی از کسب وکارها در فضای مجازی انجام می شود و پست بستری برای تولید درآمد و فرهنگ خدمات الکترونیک شده است.

علی پارسیده عنوان کرد: اگرچه محدودیت و مشکلات مربوط به خدمات پستی نیز اختلال هایی غیرقابل کنترلی ایجاد کرده که منجربه تاخیردر توزیع برای تعداد محدودی از مرسولات پستی شده است که ضمن عذرخواهی از مردم عزیز بابت تاخیر احتمالی در دریافت مرسولات خود و تقدیر و تشکر از صبوری و اعتمادی که به مجموعه پست استان داشته اید همه تلاش خود را به کار برده ایم تا با تغییر شرایط ، مطلوبیت مورد نظر شما را در دریافت خدمات پستی را پوشش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha