• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99091108735
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت‌ها در خراسان جنوبی چیست؟

بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت‌ها در خراسان جنوبی چیست؟

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تخلفات مربوط به کلاه ایمنی، مدارک و دستور قضایی بیشترین دلایل توقیف موتورسیکلت در استان است.

سردار ناصر فرشید، امروز سه‌شنبه ۱۱ آذر در حاشیه بازدید از پارکینگ خودرو و موتورسیکلت راهنمایی و رانندگی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲۸۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که بخش قابل توجهی می‌توانند از طرح ترخیص استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی طرح ترخیص موتورسیکلت اعلام شد و موتورهایی که تا پایان ۹۸ به دلیلی تخلفات توقیف شدند با شرایط خاص و تسهیلات ویژه ترخیص می‌شوند.

فرشید ادامه داد: این طرح از ماه گذشته آغاز و ۲ ماه مردم می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند و تا ۱۷ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پرداخت اصل جریمه بدون احتساب افزایش دو برابری آن و امکان قسط بندی پرداخت جریمه‌ها، تنها به عنوان بخشی از مزایای این طرح است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به بیان شرایط ویژه برای ترخیص موتورسیکلت‌ها پرداخت و گفت: موتورهایی که توسط پلیس راهور توقیف شده‌اند بدون نیاز به اخذ بیمه، پلاک و یا گواهینامه، فقط با تعهد نامه ترخیص خواهند شد.

فرشید اظهار کرد: موتورسیکلت‌هایی که توسط سایر یگان‌های ناجا توقیف شده و دارای شکایت هستند، پس از رفع توقیف از یگان‌های یاد شده و یا محاکم قضایی با تخفیف در هزینه پارکینگ ترخیص خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات ترخیص در تمامی شهرستان‌های استان از طریق پلیس +10 انجام می‌پذیرد، ابراز امیدواری کرد: مالکین و یا متصرفین موتورسیکلت‌های رسوبی از فرصت و مساعدت‌های بوجود آمده استفاده و نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌های خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته تا امروز ۲۰۰ دستگاه ترخیص و تحویل مالکین شده و تعداد زیادی هست که با اطلاع‌رسانی صورت گرفته ترخیص‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

فرشید با بیان اینکه دوبله جریمه بخشیده می‌شود، یادآور شد: در هنگام تحویل موتورسیکلت، از متقاضی تعهد گرفته و برای استفاده مطلوب‌تر از بیمه نیز برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha