• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99091108827
  • خبرنگار : 50212

فرماندار زرندیه:

گذر فرهنگ و هنر قابلیت تحقق اهداف فرهنگی را دارد

گذر فرهنگ و هنر قابلیت تحقق اهداف فرهنگی را دارد

ایسنا/مرکزی فرماندار زرندیه گفت: گذر فرهنگ و هنر قابلیت تحقق اهداف فرهنگی را در این شهرستان دارد.

سیامک سلیمانی امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه در نشست هماهنگی اجرای طرح گذر فرهنگ وهنر در زرندیه، تعامل و مودت را رمز موفقیت و ماندگاری اقدامات مدیران دانست و افزود: احداث گذر فرهنگ و هنر به عنوان یک رویداد فرهنگی از ظرفیت مناسبی برای توسعه کسب و کارهای فرهنگی برخوردار است و با معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی شهرستان، بستر ارتقای شاخص های فرهنگی را فراهم می‌کند.

وی اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر در شهرستان را نقطه عطفی برای توسعه فرهنگی هنری شهرستان دانست و از شهردار مامونیه خواست با همدلی، وفاق و جدیت برای اجرای هرچه سریعتر این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار زرندیه جسارت و شجاعت توام با عقلانیت را مهمترین شاخصه مدیران موفق و خدوم عنوان کرد و از مدیران شهرستان خواست تا در برنامه ریزی مجموعه‌های خود دارای چشم انداز و افق باشند.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با تشریح طرح گذر فرهنگ‌وهنر، از  معماری به عنوان یکی از هنرهای هفت گانه یاد کرد و  پرداختن به مبلمان شهری و زیباسازی شهر را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی هنری شهرداری مامونیه طی یکسال اخیر دانست.

احمد جوانمرد پیگیری اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از جمله، طرح شهرهای خلاق فرهنگ وهنر، پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب، جام باشگاه های کتابخوانی و گذر فرهنگ وهنر را از جمله فعالیت‌های ارزشمند این وزارتخانه طی سال های اخیر دانست که توانسته تاثیرات زیادی را در راستای ارتقای فرهنگ وهنر مناطق مختلف کشور داشته باشد.

شهردار مامونیه نیز با  اشاره به برخی موانع و کارشکنی‌های موجود، اجرای طرح گذر فرهنگ وهنر را در شهر مامونیه ایده ای بسیار ارزشمند دانست و افزود: پاساژ در دست احداث در خیابان امامزاده جنب امامزاده سیدمنصور(ع) با توجه به محل و سازه مناسب می‌تواند بهترین محل برای اجرای این طرح باشد که در صورت موافقت کمیسیون انطباق، این طرح را در آن اجرا خواهیم کرد.

امیرحسین عبدالعظیمی با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات فرهنگی شهر از جمله نبود محل‌های تفریحی، پارک، شهربازی کودکان، آمفی تئاتر و ... ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بین بخشی بتوان در راستای رفع این مشکلات قدم برداشت.

وی مردم مامونیه و شهرستان زرندیه را مستحق بهترین‌ها دانست و از فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی و استانی خواست تا با کمک‌ها و حمایت‌های خویش شهرداری را در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر مردم یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha