• چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99091209638
  • خبرنگار : 71620

گودرزی: رئیس جمهور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد

گودرزی: رئیس جمهور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس نسبت به بیماری جنگلی یک و نیم میلیون هکتار از جنگلهای زاگرس ابراز نگرانی کرد و از رئیس جمهور خواست که کمیته ای برای نجات این جنگل ها تشکیل دهد.

به گزارش ایسنا، حسین گودرزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با اشاره به ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: تاسیس و تجهیز داعش و القاعده، پاسبانی از رژیم های فاقد هر گونه مشروعیت و مقبولیت، کشتن دانشمندان کشورهای دیگر ، دوشیدن گاوهای شیر ده خلیج فارس و فروش سلاح و جنگ افروزی بین ملت ها مهمترین جلوه های آمریکا و دیگر مودیان دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه است. بدانند که ترور دانشمندان ایرانی بر انسجام و آگاهی ملت ما می افزاید و جنبش بیداری اسلامی و نهضت مقاومت را قوی تر می کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان این که شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده موجبات انقلاب دلها و اندیشه ها را فراهم کرد گفت: این اتفاق ها بساط پذیرش مبانی نظام های لیبرال دموکراسی و شعارهای ظاهرفریبانه آنها را برای همیشه از بین برده  است.

گودرزی در مورد واکنش مردم ایران به ترور دانشمند شهید فخری زاده گفت: ملت ما در مقابله آگاهانه با جنگ اقتصادی و تجاوزهای دشمن بیگانه معنای ملت را دوباره نشان دادند ملت ما ترامپ و کابینه او را مقهور آگاهی خود کردند.

گودرزی با طرح این ادعا که ملت ایران بیش از آسیب دیدن از جنگ اقتصادی از فساد مالی و اداری و رانت و تملق آسیب دیده است گفت: تبعیض و ناکارآمدی نظارت ها، بروکراسی ناکارآمد اداری، وجود کارت چاق کن ها در کنار امضاهای سرنوشت ساز مشکلات زیادی را به وجود آورده است. اگر دیوان سالاری ناکارآمد و مدیران ناکارآمد کنار گذاشته شوند رونق و تبادل اقتصادی به این کشور باز می گردد.

وی با اشاره به وضعیت محیط زیستی ایران گفت: 6 میلیون هکتار جنگل زاگرس که از آن با عنوان ریه تنفسی ایران یاد می شود در سالهای اخیر دچار بیماری زوال درخت بلوط شده و بیش از یک و نیم میلیون هکتار جنگل افت زده  و خشک شده اند. به همین خاطر از رئیس جمهور می خواهم که برای نجات مهمترین حوزه جنگلی کشور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha