• چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99091209668
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون استاندار:

سند توسعه رسانه‌ای خراسان جنوبی تدوین می‌شود

سند توسعه رسانه‌ای خراسان جنوبی تدوین می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تدوین سند توسعه رسانه‌ای استان، در اولویت برنامه‌های شورای اطلاع رسانی استان قرار گرفت.

ناصر خوش خبر، امروز چهارشنبه ۱۲ آذر در بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: از آن جایی که اسناد توسعه ضمن اشاره به جایگاه موجود، افق‌ها را در زمینه‌های مرتبط نشان می‌دهد و در حقیقت چراغ راهی برای حوزه‌های متولی است لذا سند توسعه رسانه ای استان هم به منظور بهبود شرایط رسانه‌ها تدوین می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: هدف از این سند، ارتقاء شاخص‌ها در راستای فعال تر سازی رسانه‌ها و در نتیجه توسعه استان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر جایگاه رسانه‌ها در اطلاع رسانی و شفاف سازی اظهار کرد: از هیچ مدیری نباید بپذیریم که نسبت به فضای رسانه‌ای استان بی تفاوت باشد.

خوش خبر افزود: بی تفاوتی مدیر نسبت به رسانه‌ها، جامعه خبری را بی اعتماد کرده، برای دستگاه هزینه‌های جبران ناپذیری به همراه دارد.

وی بیان کرد: کار در فضای فرهنگی و رسانه‌ای برای آنها که درک درستی ندارند و آن را در با اقدامات خود در تقابل می بینند، بسیار سخت و دشوار است.

خوش خبر با بیان اینکه این فضا باید شکسته شده و بین مدیران و رسانه‌ها ارتباط بیشتری برقرار شود، افزود: اطلاع رسانی در هر شرایطی مهم است و اقدامات رسانه‌های استان در این شرایط کرونایی در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار ارزنده است و جای تحسین دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید از این ظرفیت در زمینه انعکاس اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه خود در حوزه ویروس کووید-۱۹ استفاده کنند تا هر چه زودتر شاهد کنترل این بیماری باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی به نقش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تبحر، تخصص و دلسوزی از ویژگی‌های روابط عمومی‌های کاربلد است که می‌تواند به انعکاس درست اقدامات دستگاه‌ها بینجامد.

خوش خبر اظهار کرد: تولید محتوای مطلوب و استفاده درست از ظرفیت رسانه‌ها برای انتشار آنها از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

در این جلسه، دو موضوع بررسی طرح اجرای شیوه نامه روشنگری رسانه‌ای و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در تحقق بند چ و انعقاد قرارداد مشارکت با صدا و سیما در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha