• پنجشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99091310399
  • منبع : نمایندگی همدان

سعید کتابی سکاندار فرمانداری اسدآباد شد

سعید کتابی سکاندار فرمانداری اسدآباد شد

ایسنا/همدان  معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به شهادت دکتر فخری زاده، گفت: دشمنان احساس می‌کنند با شهادت این عزیزان مانع ادامه راه جوانان ایران اسلامی در راه توسعه و پیشرفت خواهند شد اما تجربه‌ ثابت کرده است هرجا شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم درخت انقلاب تنومندتر شده است .

مصطفی آزادبخت پنجشنبه ۱۳ آذر در آیین تکریم و معارفه فرماندار اسدآباد، با تأکید بر سرلوحه قرار دادن کار و خدمت‌گذاری بی‌منت به مردم، افزود: با تلاش ستاد کرونا و نقش آفرینی دانشکده علوم پزشکی و همراهی خوب و ایثارگرانه مردم وضعیت کرونا مدیریت شده و تمامی شهرستان‌های استان همدان به نارنجی تغییر وضعیت داده‌اند که در همین راستا عاجزانه  تقاضا داریم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند ضمن اینکه ما نمی‌خواهیم محدودیت اعمال کنیم چرا که محدودیت‌های کرونایی باعث مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم می‌شود و تنها راه عدم محدودیت‌ها رعایت کردن مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم و توجه به اقتصاد و سلامت مردم وظیفه همه ما مسئولان است، یادآور شد: مسئولان بنای تعطیل کردن کشور را ندارند، به‌طور قطع با رعایت پروتکل‌ها ضمن مهار کرونا چرخ اقتصادی مملکت نیز خواهد چرخید و با رعایت موارد توسط مردم در راستای سلامتی خود و جامعه به اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی و تعطیلی گروه‌های شغلی  و  آسیب به گروه‌های شغلی به دلیل تعطیلی دیگر نیاز نخواهد بود.

آزادبخت در ادامه با بیان اینکه استاندار همدان سیاست‌های دولت و نظام را همه جانبه با تعامل تأثیرگذار مدیریت می‌کند و برای سه سال استان همدان تا سال ۱۴۰۰ برنامه نوشته‌اند، خاطر نشان کرد: استان همدان در مسیر توسعه‌ای استاندار مشخص کرده در حال حرکت بوده و به دنبال آن هستیم تا در این مسیر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان اظهار کرد: همکاری و هم‌افزایی امام جمعه، نماینده و فرماندارهر شهرستان برای توسعه شهرستان یکی از اصول خدشه‌ناپذیر بوده و مثلث این سه مسئول در هر شهرستان یک مثلت مبارک برای خدمتگزاری به مردم به شمار می‌رود که همه باید این جبهه واحد خدمتگذاری را تقویت و کمک کنند چرا که تعامل این مثلث برگ برنده توسعه هر شهرستان است.

آزادبخت با تأکید بر توجه به رضایتمندی مردم در راستای رسیدگی و حل مشکلات آنان توسط مدیران دستگاه‌ها و مسئولین و کارکنان، خاطرنشان کرد: کسانی که مردم را راضی نگه می‌دارند  به‌طور قطع پاسدار خون شهدا هستند و افرادی که مردم را ناراضی می‌کنند بدون شک آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی در ادامه با مخاطب قرار دادن فرماندار جدید اسدآباد، تصریح کرد: امام جمعه شهرستان محور وحدت شهرستان و نماینده یک فرصت برای شهرستان بوده که فرماندار باید برای توسعه شهرستان از این ظرفیت‌ها به عنوان مثلث برگ برنده توسعه استفاده کرد  و بهره برد.

آزادبخت با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از بودجه و اعتبارات در مرکز و تهران متمرکز بوده و تنها ۱۵ درصد بودجه در استان متمرکز است، گفت: با استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان باید نسبت به جذب هر چه بیشتر بودجه‌ها متمرکز در تهران توسط فرمانداران برای توسعه حوزه خود اقدام شود.

۴۰ درصد مشکلات مردم در شهرستان قابل حل است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز به واسطه گرفتاری‌های مختلفی که به دلیل مشکلات بسیاری چون تحریم، کرونا و مشکلات اقتصادی به وجود آمده، مردم حال خوبی ندارند، گفت: در سایه کار جهادی و تلاش مدیران، ۳۰ تا  ۴۰ درصد از مشکلات مردم در شهرستان قابل حل است که باید به این مشکلات توجه شود.

کیومرث سرمدی با بیان اینکه دست نیاز و کمک به سمت همه اندیشمندان، فعالان سیاسی، نمایندگان ادوار و تمام کسانی که دل در گرو رشد شهرستان دارند دارم، خاطر نشان کرد: بیکاری جوانان، مشکلات کارگران فصلی، گرفتاری رانندگان و اشتغال از جمله مشکلات شهرستان اسدآباد بوده که آن کسانی که معتقد به ولایت و رشد و توسعه شهرستان هستند باید به دور از همه افکار به فکر آبادانی دیار سید جمال الدین اسدآبادی باشیم  و برای اعتلای شهرستان پا به پای هم تلاش کنیم .

وی با اشاره به خدمات ارزنده و تلاش‌های بی شائبه درویشی فرماندار سابق شهرستان و قدردانی از زحمات وی، یاد آور شد: امیدواریم فرماندار جدید شهرستان نیز ادامه دهنده خدمات ارزنده انجام شده فرماندار سابق شهرستان باشند.

سرمدی در ادامه گفت: شهرستان اسدآباد از ظرفیت خوبی چون چهره شاخص و ماندگار در تاریخ سیدجمال‌الدین اسدآبادی به عنوان یک سرمایه و ذخیره برخوردار بوده که می‌توانیم از این سرمایه و اندوخته بزرگ برای حرکت به سمت توسعه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بهره ببریم.

کنارگذر اسدآباد اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

فرماندار سابق اسدآباد هم با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده خود طی دو سال گذشته در شهرستان تصریح کرد: درحال حاضر پنج میلیارد تومان اعتبار در بودجه ملی برای بیمارستان امیرالمومنین اسدآباد گرفته شده که در صورت مرتفع شدن مشکل سند ساخت بیمارستان دوم اسدآبادآغاز می‌شود.

مجید درویشی همچنین از افتتاح و بهره‌برداری کنار گذر اسدآباد در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: شهرستان اسدآباد دارای ۱۹ کارخانه صنعتی بوده که از این تعداد، هشت کارخانه غیر فعال بود و با پیگیری‌های انجام شده  پنج کارخانه صنعتی در سال‌جاری دوباره به چرخه تولید بازگشته و احیا شدند.

بهسازی ۶۰ روستا، مکانیزاسیون۸۰۰ هکتار زمین کشاورزی، جذب دو سرمایه‌گذار در بحث احداث گلخانه به میزان ۱۴۰ هکتار، توسعه  شهرک گلخانه پردیس ،افتتاح سد نعمت آباد، افتتاح استخر شنای سردار سلیمانی از جمله مواردی بود که درویشی به عنوان اقدامات انجام شده  طی دو سال گذشته به آن اشاره کرد.

به گزارش ایسنا؛ صبح امروز  طی مراسمی با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار همدان و مسئولین شهرستان اسدآباد "سعید کتابی" به عنوان فرماندار جدید اسدآباد معرفی و از خدمات "مجید درویشی" تقدیر و قدردانی شد.

گفتنی است؛ سعید کتابی پیش از این در دفتر مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری همدان مسئولیت معاونت را برعهده داشته است. وی فردی غیربومی و اهل شهرستان ملایر بوده ومعاونت فرمانداری ملایر و بخشداری سامن را  نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha