• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99091511179
  • خبرنگار : 30054

تزریق سرم در منزل شما

تزریق سرم در منزل شما

سرم شامل تزریق مواد دارویی، مایعات و الکترولیت های مورد نیاز بدن می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هوم کا، هنگامی که بیمار می شویم، بسیاری از اوقات تنها با سرم می توان این مواد لازم را به بدن رساند. خیلی ها بر این باورند که اتصال سرم به بدن فقط در محیط بیمارستان و درمانگاه به علت داشتن تجهیزات مورد نیاز باید انجام شود.

اما این طور نیست! هوم کا امکاناتی را فراهم آورده تا شما بتوانید از خدمات تزریق سرم در منزل بهره مند شوید. البته این به آن معنا نمی باشد که خودتان بتوانید سرم را به بدنتان تزریق کنید. این کار باید توسط افراد دوره دیده و حرفه ای انجام شود. در ادامه به مزایا، انواع و هزینه سرم در منزل هوم کا می پردازیم.

مزایای سرم در خانه

. دیگر لازم نیست وقت خود را در ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک و نشستن در مطب برای رسیدن نوبتتان تلف کنید. با انجام سرم در خانه در وقت خود صرفه جویی کنید.

. محیط خانه از هر جای دیگر در دنیا امن تر و راحت تر است. به همین خاطر دیگر اضطراب مکان های شلوغ را نداشته و به راحتی می توانید سرم را به بدنتان در محل خود تزریق کنید.

. چنانچه کودک خردسال و یا فرد ناتوان و سالمند در خانه دارید و نمی توانید آن ها را تنها بگذارید، با بهره مندی از خدمات سرم در خانه دیگر دغدغه خروج از منزل را نداشته باشید.

سرم در منزل زیر مجموعه خدمات تزریقات در منزل هوم کا می باشد. اگر به سایر خدمات تزریقاتی احتیاج دارید، کافی است تا سری به صفحه مربوطه زده و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

انواع سرم در محل

به طور کلی سرم ها را می توان بر اساس دو ویژگی دسته بندی کرد: غلظت و ترکیب شیمیایی. در ادامه به بررسی انواع سرم از نظر ترکیب مواد شیمیایی و کاربرد آن ها می ‌پردازیم:

. سرم نمکی: بالا بردن فشار خون افرادی که بر اثر شنیدن یک خبر ناگوار به آن ها شوک وارد شده و دچار افت فشار می شوند. همچنین از این سرم برای تامین مایعات بدن نیز استفاده می‌شود.

. سرم قندی: دفع سموم بدن، کاهش تب، تامین انرژی بیمار، کمک به تسکین درد

. سرم قندی نمکی: تامین املاح و مایعات بدن

. سرم رینگر لاکتات: دارای املاح و الکترولیت‌هایی نظیر سدیم، پتاسیم، کلسیم، کلر و لاکتات بوده و برای جبران مایعات و الکترولیت‌های از دست رفته، به خصوص قبل و بعد از جراحی‌ها استفاده می شود.

. دکستران: درمان‌ شوک ناشی از عمل‌های جراحی سنگین یا آسیب‌هایی مانند سوختگی

. سرم ژلاتین تعدیل یافته (هماکسل): درمان شوک ناشی از کاهش حجم خون، بیماری‌های مربوط به کلیه و دیابت

. سرم کربوهیدراتی: تامین نیازهای غذایی بیماران در درمان‌های موقت نارسایی گردش خون

سرم‌های دیگری نظیر سرم مانیتول، سرم اینترالیپید، سرم آمینواسید و .. نیز وجود دارند که با یک سرچ ساده در گوگل می توانید اطلاعات لازم را درباره آن ها کسب کنید.

نحوه وصل سرم در منزل

همان طور که پیش تر ذکر شد، تزریق سرم به بدن باید توسط افراد ماهر و آموزش دیده انجام شود. بنابراین به هیچ وجه سعی نکنید که این کار را خودتان به تنهایی انجام دهید.

اتصال سرم در منزل توسط آنژیوکت صورت می گیرد که کار با آن به تخصص و حرفه احتیاج دارد. متخصصان هوم کا اتصال سرم در محل را با دقت و توجه هر چه بیشتر انجام می دهند تا احتمال بروز هر گونه خطا را به صفر برسانند.

هزینه سرم در محل

هوم کا تلاش می کند تا در ازای ارائه خدمات با کیفیت، مبالغ بسیار پایین و مناسبی دریافت نماید و حسن نیت خود را به شما عزیزان نشان دهد تا در این روزهای گرانی و تورم همگان بتوانند از خدمات درمانی و دارویی به راحتی برخوردار شوند. هزینه های مربوط به تزریق سرم در خانه را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نوع تزریق سرم                                                    قیمت

تزریق سرم معمولی                                          ۱۵۰.۰۰۰ تومان

سرم در منزل تهران و کرج

هوم کا آماده ارائه خدمات خود در هر گوشه و کنار از شهر تهران می باشد. به طوری که حتی محله ها و شهرک های اطراف تهران نیز مناطق مورد پوشش این مجموعه هستند. در کرج زندگی می کنید؟ نگران نباشید! لازم نیست مسیر پرترافیک تا تهران را طی کنید.

هوم کا خدمات خود را در همه ی نقاط کرج نیز گسترش داده است. شهرهای دیگر مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز مقاصد بعدی ما در آینده ای نه چندان دور هستند.

برای سفارش انواع خدمات هوم کا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت https://www.homeca.ir روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کرده و باقی کار را به متخصصان با تجربه ما بسپارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha