• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99091511267
  • خبرنگار : 50187

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

دستگیری باند ۶ نفره سرقت و کشف یک فقره قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در کرمان

دستگیری باند ۶ نفره سرقت و کشف یک فقره قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۶ نفره سرقت و کشف یک فقره قتل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری" ظهر امروز ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند سرقت به عنف، زورگیری و سرقت مسلحانه با اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان شناسایی اعضای این باند شش نفره دستگیر شدند.

وی افزود: سردسته این باند فرد شروری است که هشت فقره سابقه مجرمانه، زندان و جرائمی از جمله آدم ربایی، سرقت به عنف، زورگیری، حمل و نگهداری مواد مخدر و ورود به منازل و سرقت به عنف طلاجات و ... دارد.

ناظری تصریح کرد: این فرد از اراذل و اوباشی است که باند سرقت و اعمال مجرمانه تشکیل داده و مسائل خلاف دیگری مرتکب می شدند که روز پنجشنبه ۱۳ آذرماه جاری همکاران ما با شناسایی مخفیگاه این مجرم فراری در یکی از روستاهای اطراف کرمان وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: سلاح جنگی، چند قبضه سلاح شکاری، تعداد زیادی سلاح سرد در منازل اعضای باند کشف شده و اموال مسروقه زیادی از مخفیگاه سردسته این باند کشف شده که انشاءالله با دستور مقام قضایی به مالباختگان برگردانده خواهد شد.

وی با اشاره به دستگیری باند شرارت با سوابق مجرمانه متعدد گفت: قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش در کشور و استان کرمان راه اندازی شده و این باند جزو اراذل سابقه دار است که نزاع، چاقوکشی و درگیری مسلحانه را در سابقه مجرمانه خود دارند.

ناظری بیان کرد: در بین این باند اراذل نوپدید دستگیر شده اند که قطعا پلیس اطلاعات برخوردهای لازم را داشته و پرونده آنها را ضمیمه خواهد کرد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دو روق قبل یک فقره قتل در محور هفت باغ کرمان رخ داد که اراذل نوپدید در یک نزاع با هم درگیر شه و قاتل که فردی ۱۶ ساله است، ناشیانه اقدام به قتل فرد ۲۹ ساله ای نموده و در این نزاع یک فرد دیگر نیز مجروح شده است.

وی افزود: همکاران انتظامی شهرستان کرمان و پلیس آگاهی قاتل را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند و قاتل به قتل اعتراف کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha