• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99091511547
  • خبرنگار : 30054

در دوران کرونا، ساخت فیلم آموزشی چطور به کمک آموزشگاه‌ها و سازمان‌های آموزشی آمد؟

در دوران کرونا، ساخت فیلم آموزشی چطور به کمک آموزشگاه‌ها و سازمان‌های آموزشی آمد؟

دیر یا زود باید سراغش می‌رفتیم و حالا کرونا آن‌هایی را که زودتر به سراغ تولید فیلم‌های آموزشی به‌صورت مجازی رفته بودند را جلو انداخته است. اما برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کانون آنی بین، این روزها بیشتر از همیشه می‌دانیم که همۀ ما احتیاج به یادگیری و کسب‌ مهارت‌های بیشتری داریم. این مهارت‌ها چه در کسب‌ و کار، چه در آموزش و چه صرفاً برای پاسخ به علاقه‌های شخص‌مان باشند، از همیشه در دسترس‌تر هستند و این بسیار خوب است.

امتیاز در اختیار داشتن فیلم‌های آموزشی

سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند به دو دلیل کلی نسبت به ساخت فیلم‌های آموزشی اقدام کنند: بسیاری از سازمان‌ها که تا مدتی پیش عمدۀ آموزش‌های خود را به‌صورت حضوری و به عدۀ محدودی از کارآموزان عرضه می‌کردند، حالا به سراغ تولید فیلم‌های آموزشی رفته‌اند.

تولید این فیلم‌ها از جنبه‌های مختلف هم به‌صرفه و هم سودمندتر هستند. اول اینکه با یک‌بار ضبط، می‌توان برای مخاطبی بسیار گسترده‌تر از مخاطبان حضوری برنامه تولید کرد.

اینگونه افرادی که امکان شرکت حضوری در کلاس‌ها را ندارند و حتی از نظر جغرافیایی در شهرها و کشورهای دیگر هستند نیز به دستۀ مخاطبان افزوده می‌شوند.

علاوه بر این، وقتی برای یک کلاس آنلاین برنامه‌ریزی شود، امکان استفاده از امکانات به‌روز نظیر اینفوگرافی‌ و تصاویر جذاب و گویا نیز به وجود می‌آید تا مخاطبان کلاس از اتفاقات آن لذت بیشتری ببرند و فرآیند آموزش ثمربخش‌تری را تجربه کنند.

ساخت فیلم آموزشی + شرایط و تعرفه قیمت (کلیک کنید)

استفادۀ دیگری که تولید فیلم‌های آموزشی دارد در شرکت‌هایی است که دوره‌های آموزشی برای کارمندان خود برگزار می‌کنند. بسیاری از سازمان‌ها پس از جذب نیروی کار جدید، ساعات زیادی را صرف آموزش برخی نکات می‌کنند و این مرحلۀ تکراری و پرزحمت برای مدرسان این دوره‌ها سخت و پرهزینه است.

اما با یک‌بار تولید این فیلم‌ها با نهایت کیفیت و بیشترین دقت، می‌توان تمام این نکات را به‌صورت تصویری به نیروهای کارآموز نمایش داد و آن‌ها را برای شروع فعالیت‌شان آماده کرد.

تولید فیلم‌های آموزشی در کانون آنی‌بین

تولید فیلم‌های جذاب آموزشی بخشی از فعالیت‌های کانون آنی‌بین را تشکیل می‌دهد که شما را در تولید یک محتوای با کیفیت همراهی می‌کند. این فیلم‌ها با انتخاب و تصمیم شما در استودیوی اختصاصی آنی‌بین و یا در محل شما تولید می‌شوند و با افزودنی‌هایی نظیر میان‌نویس، موشن‌گرافیک، نمودار و... به شکل گویایی بیان‌گر محتوای موردنظر شما خواهند بود.

با مراجعه به وب‌سایت کانون آنی‌بین به نشانی Anibeen.com می‌توانید بخشی از نمونه‌کارهای ما را مشاهده کنید و برای شروع همکاری با ما تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha