• یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99091611785
  • خبرنگار : 71565

نصیرایی: ترور شهید فخری‌زاده نتیجه کوتاه آمدن‌ها است

نصیرایی: ترور شهید فخری‌زاده نتیجه کوتاه آمدن‌ها است

نماینده مردم فردوس و طبس در تبیین چرایی ترور شهید فخری زاده گفت: ترور شهید فخری زاده نتیجه کوتاه آمدن ها و مخابره پیام ضعف به خارج است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حادثه ترور شهید فخری زاده گفت: برای ارائه تحلیل جامع در این موضوع نیازمند بررسی بیشتر ابعاد و عوامل موثر در این حادثه هستیم، اما به عقیده من قطعا این اتفاق در این دوره و در این موقعیت زمانی با شرایط کنونی داخلی کشور و شرایط منطقه ای و بین المللی بی ارتباط نبوده، یکی از دلایل ایجاد چنین حادثه ای این بوده است که از این طریق پالس ها و پیام هایی از داخل به خارج مخابره کنند یا اینکه اتفاقاتی را رقم بزنند تا به نحوی موانعی را در مسیر حرکت کشور ایجاد کنند.

وی افزود: تمام دستگاه های مسئول باید در خصوص چرایی رخداد چنین مواردی پاسخ دهند که چرا باید در خیابانی در کشور ما چنین حوادثی رخ بدهد؟ البته این موضوع نیازمند بررسی دقیق است، اما به عقیده من آسیب های ما بیشتر از اینکه منشأ خارجی داشته باشد منشأ داخلی دارد، منشأ قوت و ضعف ما در حوزه اقتصادی، امنیتی و دیگر حوزه ها به خود ما مربوط است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: اگر در پاسخ به جسارت ها و خطای دیگران به جای استفاده از عبارت صبر استراتژیک بلافاصله متناسب با موضوع عکس العمل نشان می دادیم نیاز نبود امروز به این میزان شاهد فشار، تحریم و هزینه باشیم.

نصیرایی تصریح کرد: من بیشتر از اینکه بخواهم در این مشکلات سهمی برای خارجی ها قائل باشم بیان می کنم که ایراد از نوع مدیریت ها و سیاست هایی بوده که در این سال ها شاهد آن بودیم چرا که همواره از سوی برخی مسئولین پیام ضعف مخابره شده است، اینکه اعلام شود خرانه ما خالی است و دیگران قدرتمند هستند و می توانند قدرت نظامی ما را مختل کنند و دائما در مقابل کارشکنی ها و جسارت های طرف مقابل کوتاه بیاییم، در آخر نتیجه آن می شود که در روز روشن کنار گوشمان دانشمند هسته ای و دفاعی ما را ترور می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha