• یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99091611862
  • خبرنگار : 71638

فینالیست های اسنوکر قهرمانی انگلیس مشخص شدند

فینالیست های اسنوکر قهرمانی انگلیس مشخص شدند

جاد ترامپ و  نیل رابرتسون دو اسنوکر بازی هستند که قرار است در فینال رقابتهای قهرمانی انگلیس به رقابت بپردازند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های مهم اسنوکر قهرمانی انگلیس شب گذشته پیگیری شد که طی آن چهره دو فینالیست این رقابت ها مشخص شد. در مرحله نیمه نهایی این مسابقات جاد ترامپ، مرد شماره یک اسنوکر  جهان به مصاف لو نینگ نفر ۴۰ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد تا به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کند.

جاد ترامپ باید در فینال رو در روی  نیل رابرتسون استرالیایی، مرد شماره ۳ حرفه ای‌های جهان قرار بگیرد. رابرتسون موفق شده بود در مرحله نیمه نهایی  ژو یوئلونگ چینی را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد و راهی فینال شود.

شوک بزرگ این رقابتها حذف مدعی اصلی یعنی رونی اُ سالیوان بود. مرد شماره ۲ اسنوکر جهان که به مصاف الکساندر اورسنباچر جوان سوئیسی رفته بود، با نتیجه  ۶ بر ۵ شکست خورد و در کمال تعجب از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. رونی اُ سالیوان سال گذشته این مسابقات هم در یک شانزدهم نهایی مقابل دینگ جونهوی چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. انتظار می‌رفت که او مدعی اصلی برای قهرمانی این رقابت‌ها باشد چرا که او هفت قهرمانی در این مسابقات داشته و امسال منتظر جشن هشتمین قهرمانی خود بود.

حال به نظر می رسد رقابت بین نفر اول و سوم جهان در این مسابقات مهم می تواند بسیار جذاب باشد. این دو اسنوکر باز در دو بازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برای جشن قهرمانی خود را به چالش خواهند کشید.

مسابقات قهرمانی انگلستان برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه‌بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می‌آید.  قهرمان این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار پوند به خانه می‌برد. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند برنده خواهند شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha