• یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99091612358
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون خدمات شهری شهرداری:

تمام معابر اصلی همدان باز است

تمام معابر اصلی همدان باز است

ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آماده‌باش نیروهای شهرداری خبر داد و گفت: با همت نیروهای شهرداری تمام معابر اصلی شهر هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد.

 وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ نیروی انسانی خدمات شهری در امر نظافت و رفت و روب مشغول به کارند و در هنگام بارش اقدامات لازم را انجام خواهند داد، اظهارکرد: همزمان با آغاز بارش برف تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری در آمادگی کامل بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های لازم، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی شهرداری در سطح شهر مستقر هستند، تصریح کرد: ۱۰ خودروی مکانیزه نمک پاش، ۴۳ دستگاه تیغه برف‌روبی، هفت دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، هشت دستگاه بابکت، ۴۳ دستگاه کمپرسی و یک دستگاه بیل مکانیکی در سطح شهر مستقر هستند تا در جاهای حساس و مورد نیاز برای خدمات‌رسانی به شهروندان مورد استفاده قرار گیرند.

علی ضمیر با اشاره به تداوم بارش برف در همدان، افزود: با همت نیروهای شهرداری تمام معابر اصلی شهر هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد اما توصیه این است که افراد از انجام ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی مجموعه شهرداری مؤثر باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: مخازن ماسه و نمک نیز به مقدار کافی در سطح شهر قرار داده شده تا ضمن سهولت در توزیع و پخش در سطح معابر و خیابان‌ها، بتوان در کوتاه‌ترین مدت نسبت به پوشش مناطق اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف شهر همدان نیز آغاز شده است، ادامه داد: با فرارسیدن فصل زمستان و بارش برف نیز، به صورت روزانه جوی‌ها و دریچه‌ها کنترل می‌شود تا از بروز آبگرفتگی در سطح شهر جلوگیری شود.

به‌گزارش روابط عمومی شهرداری همدان، علی ضمیر از شهروندان همدانی خواست به منظور تسریع در خدمات‌رسانی از آوردن خودروهای شخصی به سطح شهر خودداری کنند و یادآور شد: شهروندان همدانی در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha