• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99091713053
  • منبع : نمایندگی سمنان

با انعقاد یک قرارداد باهدف تنظیم بازار صورت می گیرد:

ورود سپاه و بسیج به کنترل قیمت‌ها و نظارت بر اصناف استان سمنان

ورود سپاه و بسیج به کنترل قیمت‌ها و نظارت بر اصناف استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.

علی تشنه دل 17آذرماه با اعلام این خبر افزود: طی این تفاهم نامه همکاری، از ظرفیت های بسیج و سپاه استان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و همچنین بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان استفاده می شود.

وی تصریح کرد: پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در روز هفدهم ربیع الاول مبنی بر لزوم تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و کمک بسیج در آرامش بازار و اطمینان خاطر مردم عزیز استان، این تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و فرماندهی سپاه استان منعقد شد.

وی اظهار کرد: اکثریت کسبه اعم از تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، انصاف را سرلوحه خود قرار داده اند و در مقطع کنونی که جامعه و مردم عزیز به ویژه قشر ضعیف به آرامش نیاز دارند، بر اساس انعقاد این تفاهم نامه در جهت کمک به نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات لازم ، به هر میزان نیروی بسیجی داوطلب که مورد درخواست ادارات صمت در سطح استان باشد ، توسط سازمان بسیج انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی ، اجرای طرح های نظارتی مربوط به کنترل بازار ، کمک به شناسائی انبارهای غیر مجاز و احتکار کالا و نظارت و بازرسی بر کارخانجات و واحدهای تولیدی از مهمترین مفاد ذکر شده در این تفاهم نامه است.

تشنه دل افزود: نیروهای بسیج در سطح بازار به صورت نامحسوس، جهت جمع آوری اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات فصل هشتم ق.ن.ص در قالب طرح ناظران افتخاری در جهت پیشگیری از وقوع تخلف حضور خواهند یافت و درکوتاهترین زمان ممکن گزارشات تنظیمی را از طریق رابط تعیین شده بسیج اصناف به سازمان صمت ارسال خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha