• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99091713203
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون آموزشی و تسهیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مازندران:

تمرکز دانشگاه آزاد بر روی رشته های کاربردی است

تمرکز دانشگاه آزاد بر روی رشته های کاربردی است

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و تسهیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مازندران گفت:در مورد افزایش رشته های این دانشگاه با توجه به سخت‌گیری وزارت علوم درباره رشته‌های جدید تمرکز استان بر روی رشته‌های کاربردی است.

یاسر رستمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با اشاره به مشکلات آموزش در دوره آموزش مجازی و سامانه آموزشی اظهارکرد: دانشجویان این دانشگاه از سامانه وادانا برای کلاس مجازی استفاده می‌کنند و این دانشگاه از بدو شیوع این بیماری و ویروس عجیب شناخت درستی از این موضوع پیدا کرده و سعی کردیم آموزش حضوری را به آموزش مجازی تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در این دانشگاه برای آموزش مجازی وجود دارد، تصریح کرد: سامانه مجازی آموزشی این دانشگاه قابلیت ضبط محتوای درسی را دارد و دانشجو هر زمان مراجعه کندمی تواند به منابع درسی دسترسی پیدا کند.

رستمیان با بیان اینکه نظارت مستمری در برگزاری کلاس‌ها صورت می‌گیرد، یادآورشد: در مورد افزایش رشته های این دانشگاه با توجه به سخت‌گیری وزارت علوم درباره رشته‌های جدید تمرکز استان بر روی رشته‌های کاربردی است.

وی درباره تداوم شرایط تحصیلی با ادامه کرونا و روند تحصیل نیز افزود: تابع سیاست‌های وزارت علوم و سیاست‌های مرکزی دانشگاه هستیم و در این زمینه کلاس‌ها به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری است و برای ترم جدید سیاست‌های جدید ابلاغ می‌شود.

در ادامه مجتبی اسفندیاری رئیس شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پاسخ به سوالی درباره تدریس نظریات غرب در دانشگاه‌ها نیز گفت: اگر تدریس نظریات غرب باشد در چارچوب کرسی‌های آزاداندیشی بلامانع  بوده و اگر مدنظر تبلیغ نظریات غرب است با توجه به شرایط حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی اجازه تبلیغ نظریات غرب در دانشگاه را به احدی نخواهیم داد و با هر نوع تبلیغ در دانشگاه آزاد اسلامی به شدت برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تقریبا هفت مرحله کمک مومنانه داشتیم و حدود ۱۵ هزار غذای گرم، هزار و ۴۰۰ بسته کمک مومنانه توزیع کردیم و اهدای لوازم پزشکی به میزان ۱۵۰ میلیون تومان از کمک‌های اساتید، دانشجویان و خیران بوده است.
اسفندیاری تصریح کرد: هفته پیش ۱۰۰ بسته آموزشی در خدمت خانواده‌های محروم قرار گرفت و این اقلام با کمک بسیج دانشجویی توزیع شده، همچنین موادغذایی نیز در اختیار خانواده نیازمندان که مبتلا به کرونا شدند نیز توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha