• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99091713448
  • خبرنگار : 71595

تارتار: برای پیروزی خوش شانس بودیم/ خدا را شکر گل‌گهر از فرصت‌هایش استفاده نکرد

تارتار: برای پیروزی خوش شانس بودیم/ خدا را شکر گل‌گهر از فرصت‌هایش استفاده نکرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش برابر گل‌گهر خوش شانس بوده که به پیروزی دست یافته است.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، بازی سنگین بود. ارتفاعی که اینجا از سطح دریا دارد مزید بر علت شد و کار ما را سخت کرد. بازیکنان ما در اواخر بازی به خاطر کمبود اکسیژن واقعا خسته شده بودند اما انصافا خیلی هوشمندانه بازی کردند. تمام نکاتی را که گفته بودیم، مو به مو پیاده کردند، به غیر از گلی که دریافت کردیم. حریف موقعیت‌های دیگری هم داشت که ما خوش شانس بودیم و باید این را صادقانه بگویم. 

او ادامه داد: البته اگر در ضد حملات دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. حریف خیلی شجاعانه، با ریسک بالا و باز بازی کرد. طبیعی که بود که در ضد حملات موقعیت نصیب‌مان شود و این را به بازیکنانم گفته بودم که اگر موقعیت مناسبی به دست آوردند استفاده کنند. با توجه به شناختی که از تفکرات آقای قلعه‌نویی دارم این را پیش‌بینی کرده بودم. تیم‌های او فوتبال شجاعانه‌ای بازی می‌کنند. در کل یک بازی منطقی انجام دادیم. تیم گل‌گهر هم تیم شایسته‌ای است و برایشان آروزی موفقیت می‌کنم.

تارتار اضافه کرد: از بازیکنان و کادر فنی‌ام تشکر ویژه می‌کنم. امروز خیلی زحمت کشیدند و نتیجه‌اش هم سه امتیاز بازی بود. 

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که دو گل زودهنگام تیمش چقدر به اجرای تاکتیک پیکان در مسابقه کمک کرد هم توضیح داد: خیلی به ما کمک کرد. ما طوفانی شروع کردیم و برنامه‌مان این بود که در ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل برسیم. به بازیککنان گفته بودم که سخت است نتیجه صفر بر صفر را ۹۰ دقیقه حفظ کنیم. به خاطر همین خیلی خوب و منطقی بازی را شروع کردیم و تیم حریف را پرس کردیم و آن دو گل خیلی به ما کمک کرد. البته وقتی نتیجه ۲ بر صفر تبدیل به ۲ بر یک می‌شود،واقعا کار سخت می‌شود. به بازیکنان گفتم که باید گل سوم را بزنیم که نتوانستیم. خدا را شکر گل‌گهر نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha