حسین فتحی اظهار کرد: همزمان با آغاز محدودیتهای دو هفتهای، با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز تلفن ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد.
وی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روشهای قدیمی استفاده نشده است، افزود: یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس دهندههای اینترنتی کشور است.
وی یکی دیگر از ویژگیهای این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست و گفت: همچنین، با توجه به ویژگیهای این مرکز میتوان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، وی افزود: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزههای مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.
انتهای پیام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار در آذربایجان شرقی شد
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از راهاندازی مرکز تلفن ۲۵۰۰ مرکز پاسخگویی سوالات مطروحه در حوزه روابط کار خبر داد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.


نظرات