• چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99091915134
  • خبرنگار : 50223

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی ۲واحد تولیدی شن و ماسه و بتن آماده باشت به تعزیرات حکومتی

معرفی ۲واحد تولیدی شن و ماسه و بتن آماده باشت به تعزیرات حکومتی
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بازرسی نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۲ واحد تولیدی شن و ماسه و بتن آماده در شهرستان باشت به تعزیرات حکومتی خبر داد.

روح الله باقری فرد در حاشیه گشت مشترک نظارت بر بازار گفت: با مخلان امنیت اقتصادی و برهم زنندگان نظم عمومی بازار و تولید در شرایط تحریمی موجود برخورد قاطع و قانونی انجام می شود.

وی اظهارکرد: در راستای طرح نظارتی پایش بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان وهمچنین گزارشات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴مبنی بر گرانفروشی شن و ماسه و بتن آماده در شهرستان باشت طی گشت مشترک بازرسی ویژه با حضور بازرسان مرکز استان و نماینده تعزیرات حکومتی از واحدهای مربوطه بصورت نامحسوس بازدید و بازرسی  بعمل آمد که با توجه به محرز شدن تخلف گرانفروشی، فرم گزارش بازرسی به ارزش ۳۱۵ میلیون تومان برای دو واحد شن و ماسه و بتن آماده مستقر در شهرستان باشت تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون بازرسی نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جهت ثبات امنیت اقتصادی و رونق بازار هیچ تعارفی با هر کسی چه متصدی واحد تولیدی، چه واحد اقتصادی وچه واحد صنفی که بخواهد حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکنند وبه قیمتهای مصوب استانی تمکین نکند، نخواهیم داشت و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: این بازرسی‌ها با حضور دستگاه‌های نظارتی همکار بخصوص تعزیرات حکومتی وسازمان اطلاعات سپاه استمرار دارند و خدای ناکرده کسانی که در شرایط تحریمی و شیوع ویروس کرونا قصد اخلال در نظام تولید و توزیع و بازار را داشته باشند، علاوه بر برخوردهای تعزیری به مراکز قضایی بعنوان اخلال گر در نظم اقتصادی بازار معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha