• پنجشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99092015691
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اعلام کرد:

آغاز طرح زمستانه پلیس در ۴ گردنه برف‌گیر استان سمنان

آغاز طرح زمستانه پلیس در ۴ گردنه برف‌گیر استان سمنان

ایسنا/سمنان فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از آغاز اجرای طرح زمستانه پلیس در چهار گردنه برف‌گیر این استان خبر داد .

سردار حسنی در آیین آغاز طرح زمستانه پلیس در سمنان با بیان اینکه امنیت یکی از ضروری ترین نیاز های مردم هر جامعه ای است اظهار کرد: امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث تامین امنیت مردم که از نیازهای اصلی و ضروری آنان است با افتخار گام برداشته و تمام توان خود  را در راستای تامین امنیت مردم به کار می‌گیریم.

وی از سمنان به عنوان استانی امن نام برد و افزود: استان ما با توجه به آماری که دستگاه‌های متولی امر تامین امنیت ارائه دادند،  استانی امن و در تمام شاخص های انتظامی و امنیتی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

وی از رویکرد علمی به حوزه امنیتی اشاره و خاطرنشان کرد: برای تمامی موضوعات امنیتی و انتظامی، رزمایش و اجرای طرح در دستور کار قرار میگیرد تا این موضوعات با حساسیت بیشتری دنبال شود.

سردار حسنی با اشاره به اهمیت آغاز طرح زمستانی پلیس تصریح کرد: امروز طرح زمستانی در جاده های استان با حضور عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و با همراهی سایر دستگاه های دخیل در امنیت جاده ها، در محور های مواصلاتی استان آغاز می شود.

وی از هماهنگی و تعامل مسوولان به عنوان یک عامل موثر در تامین امنیت نام برد و گفت: خوشبختانه در استان مسئولین بسیار خوبی داریم که در تمامی مراحل و مسائل، همکاری و همیاری بسیار خوبی دارند. اخلاق خوب، رفتار شایسته و تسلط در کار و حمایت از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان در امورات مختلف امنیتی استان، از شاخصه های بارز معاونت سیاسی استاندار سمنان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از اجرای طرح زمستانه پلیس در ۴ گردنه برفی استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در گردنه بشم در محور سمنان-فیروزکوه، گردنه آهوان در محور سمنان-دامغان، گردنه سرگز در محور سمنان- شهمیرزاد و فولاد محله و گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود-آزادشهر اجرایی می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: این طرح از ۲۰ آذرماه سال جاری و به مدت ۳ ماه و تا پایان  ۲۰ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. البته در تاریخ ۲۰ اسفند طرح زمستانه تمام نخواهد شد بلکه تنها عنوان آن به طرح نوروزی تغییر می یابد.

وی از افزایش کیفیت خدمات پلیس در طرح امسال خبر داد و افزود: در طرح زمستانه علاوه بر ۴۵ تیم محسوس و ۸ تیم نامحسوس که در طول سال در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان فعال هستند، در قالب اجرای طرح زمستانه، ۳۶۰ تیم در پلیس راه اضافه خواهد شد که انشالله با حضور فعال و اجرای این طرح، شاهد کاهش تلفات جاده در استان بوده و این حوادث را به صفر رسانده و رفت و آمد را برای مردم تسهیل کنیم.

سردار حسنی به کاهش تصادفات و فوتی‌ها در این استان پرداخت و گفت: در ۸ ماهه سال جاری تاکنون، با اقدامات صورت‌گرفته، میزان کل تصادفات در استان ۳۰ درصد، تصادفات فوتی ۲۴درصد، تصادفات جرحی ۲۳ درصد و تصادفات خسارتی نیز ۳۲ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha