• پنجشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99092015750
  • خبرنگار : 71552

گلایه سرمربی هندبال کیمیا از سرد بودن سالن/ اخراج بازیکن و هدایت سرمربی از جایگاه تماشاگران

گلایه سرمربی هندبال کیمیا از سرد بودن سالن/ اخراج بازیکن و هدایت سرمربی از جایگاه تماشاگران

سرمربی تیم هندبال کیمیا کاشت به سرد بودن سالن مسابقات لیگ برتر هندبال در شیراز اعتراض کرد و گفت: کیفیت سالن و کفپوش خوب است اما با توجه به سرد بودن هوا میزبان باید فکری به حال گرمایش سالن کند

به گزارش ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و کیمیاکاشت کردستان مقابل هم قرار گرفتند و فرزبام با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ به برتری رسید.

بازیکنان جوان تیم کیمیاکاشت در نیمه دوم نتوانستند به راحتی نیمه اول از سد فراز بام عبور کنند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

در این بازی مجید پارسایی سرمربی فرازبام هدایت تیمش را از روی نیمکت تماشاگران هدایت پی‌کرد. همچنین بازیکن شماره ۲۵ کردستان در دقیقه ۲۳ به دلیل پرتاپ پنالتی به صورت دروازه بان دهدشت اخراج شد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان  که از نوزدهم آذر آغاز شده است تا ۲۴ آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه خواهد داشت. امروز دو دیدار دیگر از گروه B انجام خواهد شد.

ناصر سلیمی، سرمربی کیمیا کاشت کردستان بعد از شکست مقابل تیم فرازبام گفت: اولین بازی دور برگشت لیگ برتر هندبال رو پشت سر گذاشتیم. بازی در سالنی برگزار شد که تیم‌ها تمرین مناسبی در آن نداشتند. در نیمه اول سالن برای هر دو تیم ناشناخته بود و بازیکنان پر اشتباه ظاهر شدند.

او در  ادامه گفت: در نیمه دوم بازیکنان از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و کم اشتباه شدند که این‌ها سبب شد نتیجه لازم را بگیریم.

سلیمی در خصوص وضعیت سالن برگزاری مسابقات گفت: کفپوش سالن خوب بود ولی امیدواریم میزبان مسابقات به فکر وسیله گرمایشی برای سالن باشد. هوا خیلی سرد است و به قطع در این شرایط درصد آسیب دیدگی بازیکنان بالا می‌رود و هم کیفیت بازی‌ها کم می‌شود.

او افزود: امیدواریم در چند روز آینده وضعیت گرمایشی سالن بهتر شود و بتوانیم شرایط خوبی برای بازی‌ها داشته باشیم.
 
سلیمی در پایان گفت: در پایان جا دارد از فدراسیون تشکر کنم که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا زیرساخت‌های شیراز را در معرض آزمایش گذاشت تا در مسابقات جوانان آسیا کم اشتباه ظاهر شویم تا شرایط میزبانی خوبی برای آسیا داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha