• پنجشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99092015795
  • خبرنگار : 50311

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:

آغاز توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش‌آموزان روستایی بویراحمد

آغاز توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش‌آموزان روستایی بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برای کمک به ارتقاء سطح آموزش در دوران کرونا توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش‌آموزان روستایی بویراحمد آغاز شد.

"کوروش دلشاد" در آیین توزیع این بسته‌ها در مناطق جلیل و بابکان بخش سپیدار، افزود: این بسته‌ها شامل محتوای آموزشی تولید شده از دروس تحصیلی در قالب سی‌دی و درسنامه های تشریحی است که بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد که زیرساخت های اینترنتی ضعیفی دارند و یا به گوشی تلفن همراه دسترسی ندارند آغاز شد.

وی تصریح کرد: حدود ۶۰ هزار دانش آموز که ۴۰ درصد دانش آموزان استان هستند در شهرستان بویراحمد تحصیل می کنند که حدود ۶۰ درصد آنها از برنامه شاد استفاده می ‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد:  این بسته های آموزشی برای ۴۰ درصد بقیه و با هدف اجرای عدالت آموزشی و کمک به دانش آموزانی که امکان استفاده از فضای مجازی برای آموزش آنها فراهم نیست اهدا می‌شود .

دلشاد با اشاره به اینکه توزیع بسته های آموزشی بین ۱۴ هزار دانش آموز ابتدایی روستایی بویراحمد تا هفته آینده ادامه دارد، عنوان کرد: استفاده مطلوب از این محتوا ها مستلزم مشارکت و نظارت خانواده‌هاست.

"سیدعباس عظامی" معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: این درسنامه ها تشریح متن دروس دوره ابتدایی است که با همکاری گروه های آموزشی و راهبران تهیه و قابل استفاده برای همه دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه بسته ها کاملاً رایگان و هیچ هزینه ای برای دانش‌آموزان ندارد، خاطرنشان کرد: درسنامه ها به گونه ای طراحی و تدوین شده که تکالیف تکراری و بیهوده برای دانش‌آموزان ایجاد نشود.

"علیداد حسین زاده" بخشدار سپیدان نیز در این آیین اظهار کرد: ۱۰۰ روستا در این بخش وجود دارد که ۲۰ روستا زیر ۵ خانوار است و بخشی از این مناطق اینترنت ندارند.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده زیرساخت های اینترنتی برای کلاس ها در فضای مجازی در منطقه جلیل به زودی فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، از ۳۴ هزار دانش‌آموز شهرستان بویراحمد، ۴۰ درصد در روستاها هستند که برای جبران کاهش آموزش های مجازی بین آنها درسنامه توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha