• پنجشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99092015815
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان: 

 مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

 مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از راه اندازی تلفن ۲۵۰۰-۰۲۱ مرکز پاسخگویی سوالات در حوزه روابط کار خبر داد. 

 برهان صلواتی در گفت‌وگو  با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات مردم در حوزه معاونت روابط کار از جمله شکایات کارگری، مشاغل سخت و زیان آور، طبقه بندی مشاغل، بیمه بیکاری، بازرسی کار و غیره فراهم شده است.

وی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز را اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور اعلام کرد.

 مدیر کل کار کردستان دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل بیان کرد و افزود: زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.

 صلواتی با بیان اینکه با توجه به ویژگی‌های این مرکز می‌توان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد، خاطرنشان کرد: زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری و ... مهیا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha