• جمعه / ۲۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99092116198
  • خبرنگار : 50294

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع معضلات شهری حائز اهمیت است

اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع معضلات شهری حائز اهمیت است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است وشهرداری ها در ایجاد رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی صبح امروز در بازدید از برخی پروژه های اجرا شده و در حال اجرا شهرداری سنندج، اتمام این طرح ها را در سطح شهر امیدوار کننده خواند و اظهار کرد: آنچه امروز در بازدید از سطح شهر شاهد آن هستیم اقدامات بسیار قابل ملاحظه‌ای است که می توانند در نشاط و شادابی شهروندان تاثیر داشته باشد .

وی عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت های شهرداری سنندج در اجرای طرح های عمرانی ، خدماتی ، رفاهی و سرمایه گذاری در سطح شهر بسیار امیدوار کننده است .

حجت الاسلام پور ذهبی ابراز امیداوری نمود و افزود: هر چه زودتر این پروژه های عمرانی و رفاهی در سطح شهر به بهره برداری برسد و شهروندان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار سنندج نیز در این بازدید عنوان کرد: در این دوره خوشبختانه با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و حمایت های استاندار و تیم مدیریتی استان طرح های عمرانی بسیاری در سطح شهر اجرا شده است .

مهندس حشمت اله صیدی گفت : شهرداری سنندج در تمامی زمینه ها و در تمامی نقاط سطح شهر پروژه های کوچک و بزرگ را تعریف کرده و رضایتمندی نسبی از فعالیت های این نهاد مردمی حاصل شده است .

وی افزود : در سالجاری اجرای طرح پیاده راه فردوسی ، پروژه بزرگ سرمایه گذاری سنه سنتر احداث شهربازی ، احداث بوستان کوچک ره ش آغاز چندین پروژه در پارک جنگلی آبیدر و همچنین تکمیل واحداث چندین طرح عمرانی در راستای رفع مشکل ترافیک ، ارتقاء سیما ومنظر و فضای سبز شهری در سطح آغاز شده است.

شهردار سنندج عنوان کرد : در یک ماه آینده بسیاری از پروژه های شهرداری نظیر پیاده راه فردوسی ،بوستان 20 هکتای کوچک ره ش ، پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی و چند پروژه عمرانی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه بزرگ سرمایه گذاری سنه سنتر ، بوستان 20 هکتاری کوچک ره ش ، احداث شهربازی روباز و مدرن در پارک ملت ، احداث زیپ لاین و پل معلق در آبیدر ، پارک مشاهیر ،نصب پیکیره ایثار و مقاومت مردم کردستان وباغ ایرانی از جمله طرح های بود که نماینده ولی فقیه در استان کردستان از آن بازدید نمودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha