• یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99092318021
  • خبرنگار : 30054

با طولانی شدن عصر کرونا، قیمت کالاهای کرونایی مناسب شده است؟

با طولانی شدن عصر کرونا، قیمت کالاهای کرونایی مناسب شده است؟

با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از اعلام رسمی شیوع کرونا در کشورمان، هر چقدر زمان می‌گذرد یک سوال بیشتر از قبل پررنگ می‌شود: آیا اصلا دوران پساکرونا وجود خواهد داشت؟ همه ما امیدوار بودیم با گذشت زمان، اعمال قوانین و تمهیدات محدودکننده از طرف دولت، رعایت فاصله اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه توسط مردم، زنجیره انتقال کرونا بشکند یا لااقل تضعیف شود، اما آنچه که در عمل اتفاق افتاد، شیوع فراگیر و موج‌های دوم و سوم این بیماری و رکوردشکنی‌های هر روزه آمار ابتلا و مرگ و میر بوده است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هلثیوم، با توجه به این شرایط تنها کاری که از دست مردم بر می‌آید، مطابقت دادن سبک زندگی خودشان با دوران کروناست.

زندگی در دوران کرونا چه شکلی است؟

آنچه که مشخص است نمی‎توان زندگی را به بهانه شیوع کرونا متوقف کرد. زندگی همچنان ادامه دارد، اما در دوران کرونا حتی‌الامکان باید رفت و آمدهای غیرضروری و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه را محدود کرد. اگر بنا به هر دلیلی از خانه خارج شدید باید از انواع ماسک، دستکش، الکل، مواد ضدعفونی‌کننده، شیلد و... استفاده کنید.

طبیعتا هر کدام از این کالاها عمر مفیدی دارند و نمی‌توانند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند، به عنوان مثال ماسک‌ های سه لایه جراحی یکبار مصرف هستند و بیش از چند ساعت مداوم نمی‌توان آن‌ها را استفاده کرد و باید تعویض شوند. الکل طبی، مواد ضدعفونی کننده، اسپری الکل، پد الکی و ... هم تمام می‌شوند و باید فورا جایگزین شوند.

نکته‌ای که این جا بسیار مهم هست، مساله اقتصادی هست. هر سرپرست خانواری باید در این روزها برای خرید کالاهای کرونایی یک ردیف بودجه جداگانه در نظر بگیرد و در اینجا بحث «قیمت» کالاهای کرونایی بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

قیمت کالاهای کرونایی در بازار چگونه است؟

قیمت ماسک سه لایه جراحی

ماسک سه لایه جراحی یکی از پرکاربردترین و پراستفاده ترین کالاهای کرونایی است. قیمت دولتی این محصول بنا به گفته رییس سازمان غذا و دارو به ازای هر ماسک ۱۰۰۰ تومان است و با گشت مختصری در بازار متوجه می‌شویم که این محصول در حال حاضر در بازار چه به صورت آفلاین (داروخانه‌ها) و چه به صورت آنلاین با رقمی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

مشاهدات ما نشان می‌دهد یکی ازجذاب‌ترین قیمت ها در بازار متعلق به فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی هلثیوم است که ماسک سه لایه آویسا را با قیمت ارزان‌تر از قیمت دولت،  هر عدد ۸۳۰ تومان عرضه می‌کند.

پیشنهاد ویژه این فروشگاه برای خرید عمده این است که اگر بخواهید این مدل ماسک را با تعداد بالای ۱۰۰۰ عدد خریداری کنید، می‌توانید آن را با قیمت هر عدد ۷۹۰ تومان خریداری کنید که با جرات می‌توان گفت به صرفه‌ترین قیمت موجود در بازار است.

قیمت الکل، مایع ضدعفونی، اسپری الکل و پد الکلی

با توجه به تقاضای موجود در بازار مواد ضدعفونی‌کننده، تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد است و به صورت آنلاین و آفلاین در اشکال مختلف و حجم‌های مختلف خرید و فروش می‌شود.

به عنوان نمونه محلول ضدعفونی کننده دست الکل ۷۰ درصد سپتاتک بیدستان با حجم ۵۰۰ میلی لیتر با قیمتی بین ۲۳ تا ۳۲ هزار تومان، محلول ضدعفونی کننده  دست الکل ۷۰ درصد پنکل با حجم یک لیتر بین ۴۹ تا ۶۰ هزار تومان، الکل اتیلیک طبی ۹۶ درصد نصر با حجم یک لیتر با قیمتی بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

پد الکلی هم از دیگر محصولاتی هست که در دوران کرونا با استقبال خوبی مواجه شده است و مردم معمولا برای ضدعفونی کردن سطوح گوشی موبایل، تبلت، کلید، کیف، بسته‌های خریدهای اینترنتی و ... از آن استفاده می‌کنند. بسته ۱۰۰ تایی پد الکلی نیوساد در حال حاضر قیمتی بین ۱۹۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰ تومان دارد.

قیمت دستکش

با وجود نظرات متعدد و متناقضی که در مورد کاربرد انواع دستکش‌ها (یکبار مصرف، وینیل، نیتریل و لاتکس) در مورد جلوگیری از کرونا برای عامه مردم وجود دارد، اما دستکش‌ها هم جزو کالاهای پرفروش لااقل برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هستند.

برای مثال بسته ۱۰۰ عددی دستکش لاتکس بدون پودر  OP Perfect با قیمتی حدود ۱۶۰.۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد. دستکش‌های نایلونی که شاید امروزه بیشتر توسط خانم‌های خانه‌دار و در تهیه غذا مورد استفاده قرار بگیرند در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند.

بسته‌های ۱۰۰ عددی این دستکش‌ها بنا به سایز و ضخامت نایلون استفاده شده از ۵.۰۰۰ تومان تا ۱۰.۰۰۰ تومان در بازار لوازم پزشکی موجود هستند.

کدام فروشگاه مناسب‌ترین قیمت‌ها را دارد؟

بررسی‌های ما نشان می‌دهد فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی هلثیوم، با توجه به تنوع محصولات و پوشش دادن تقریبا تمامی محصولاتی که مردم عادی و کادر درمانی برای پیشگیری و حتی مبارزه با کرونا نیاز دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کالاهای مرتبط با کروناست.

طرح‌های تخفیف مختلف و متنوع و همین‌طور ارتباطات نزدیک این مجموعه با دایره تامین تجهیزات پزشکی و از طرفی کسب مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی باعث شده است دست این مجموعه در ارائه نرخ‌های متناسب و حتی ارزان‌تر از قیمت دولتی باز باشد.

آیا تا به حال تجربه خرید از فروشگاه لوازم پزشکی هلثیوم را داشته‌اید؟ قیمت‌ها چگونه بود؟ تجربه خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی