• دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99092418686

معاون عمرانی استانداری فارس:

پروژه گازرسانی به کامفیروز رو به اتمام است

پروژه گازرسانی به کامفیروز رو به اتمام است

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعلام کرد که پروژه گازرسانی به منطقه‌ی کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت، طرحی بزرگ به شمار می‌رود و مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

محمود رضایی دوشنبه ۲۴ آذر در واکنش به انتشار آماری پیرامون وضعیت گازرسانی به منطقه کامفیروز شهرستان مرودشت که در فضای مجازی منتشر شده است، به خبرنگاران گفت: پروژه بزرگ گازرسانی به ۲ بخش کامفیروز شمالی و جنوبی شهرستان مرودشت در مرکز استان فارس، یکی از مهمترین طرح‌های گازرسانی این استان به شمار می‌رود.

رضایی با بیان اینکه دهه فجر سال گذشته طرح گازرسانی به ۲ شهر "خانیمن" و "کامفیروز" و ۱۸ روستای این منطقه، با اعتباری بالغ بر ۲۰۲۰ به بهره‌برداری رسید، گفت: نصب انشعاب‌های منطقه از اواخر سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه برابر آمارها، ۴۷۳۲ انشعاب نصب و علمک‌های گاز به شبکه متصل شده است، گفت: این بخش از طرح مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: با نصب این تعداد انشعاب گاز، ظرفیت اشتراک پذیری به میزان معادل ۷۱۵۰ فقره ایجاد شده و تاکنون ۳۲۷۰ متقاضی نسبت به اشتراک پذیری اقدام کرده‌اند و کنتور گاز برای آنان نصب شده است.

رضایی ضریب گازرسانی به روستاهای شهرستان مرودشت را بیش از ۹۰ درصد اعلام و اضافه کرد: استان فارس در زمینه تکمیل طرح‌های گازرسانی به روستاها و توسعه شبکه‌های گاز طبیعی برای شهرها و صنایع، کارنامه بسیار موفقی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه توسعه‌ گازرسانی به نقاط روستایی با هدف محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی، از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود، گفت: تاکنون بیش از ۸۸.۲ درصد جمعیت روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha