• دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99092418837

واکنش جهاددانشگاهی فارس به انتشار یک فیلم در فضای مجازی

واکنش جهاددانشگاهی فارس به انتشار یک فیلم در فضای مجازی

ایسنا/فارس روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس، در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی، موضوع نسبت داده شده به این نهاد را کذب و پیگیری حقوقی را حق قانونی خود دانست.

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس، در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی، موضوع نسبت داده شده به این نهاد را کذب و پیگیری حقوقی را حق قانونی خود دانست.

به دنبال انتشار یک فیلم در برخی شبکه‌های اجتماعی و طرح ادعایی مبنی بر تلاش برای انبار کردن روغن خوراکی در جهاددانشگاهی شهرستان فیروزآباد، روابط عمومی جهاددانشگاهی استان فارس، تکذیبیه‌ای صادر کرد.

در این تکذیبیه به انجام هماهنگی‌هایی با شورای تامین، فرماندار و اداره صمت شهرستان فیروزآباد اشاره و تاکید شده است که انبار مورد ادعای فرد انتشار دهنده فیلم، بنا به اعلام مراجع رسمی، متعلق به یک شخص حقیقی بوده و تهیه و تخلیه روغن نیز با اطلاع دستگاه‌های ذیربط و با هدف تامین نیاز شهرستان انجام شده است.

جهاددانشگاهی فارس با اشاره به اینکه انبار مورد ادعا و اقدام برای انبار کردن روغن، هیچ ارتباطی با این نهاد ندارد، اعلام کرده است که بنا به اعلام نظر مسئولان شهرستان فیروزآباد، روغن مذکور با هماهنگی وزارت صمت و نظارت دستگاه‌های ذیربط و با هدف تامین نیاز بخش‌های صنفی و صنعتی به روغن، به این شهرستان منتقل و با هدف زمینه‌سازی توزیع، به انبار مورد نظر منتقل شده است.

روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس ضمن درخواست از شهروندان برای پیگیری مسائل از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی و پیگیری صحت و سقم مطالب و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، قبل از اقدام به باز نشر آن، انجام پیگیری‌های حقوقی نسبت به انتشار دهندگان فیلم یاد شده را حق خود دانسته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha