• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99092519194
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار گیوی:

طرح گردشگری شهرداری گیوی سال آینده افتتاح می‌شود

طرح گردشگری شهرداری گیوی سال آینده افتتاح می‌شود

ایسنا/اردبیل شهردار گیوی گفت:‌ طرح گردشگری شهر گیوی که به همت شهرداری در حال اجراست، سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مداحی 25 آذر در جلسه شورای شهر گیوی اظهار کرد: ما در ایام کرونا در کنار گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف شهر با کمک پاکبانان نسبت به جمع‌آوری پسماند و زباله در مناطق مختلف شهر اقدام کردیم.
وی به پروژه‌های عمران شهری و تلاش برای تکمیل این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: تکمیل ساختمان آتش‌نشانی منطقه دو شهری گیوی با همکاری شورا و مسئولان شهرستان در دستور کار است که این پروژه تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.
شهردار گیوی به احداث کشتارگاه صنعتی در این شهر و حل مشکلات صنف قصابان اشاره کرد و افزود: با همکاری مجموعه اتحادیه قصابان، احداث این کشتارگاه در گیوی می‌تواند زمینه کشتار مناسب و بهداشتی را فراهم کرده تا مواد پروتئینی مردم از این طریق تأمین شود.
مداحی به پروژه نیمه‌تمام شهرداری گیوی در آبرسانی به آرامستان منطقه یک شهری اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری آب و فاضلاب شهرستان، این پروژه به سرانجام رسیده و آماده بهره‌برداری است.
وی هزینه صرف شده برای آبرسانی به آرامستان را 80 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قطعا این کار مشکلات قبلی را در آرامستان گیوی رفع خواهد کرد.
مداحی به پروژه عظیم گردشگری شهرداری گیوی در جذب و جلب گردشگران اشاره کرد و افزود: با مکان‌یابی مناسب و در یک منطقه کوهستانی احداث این پروژه گردشگری آغاز شده و امیدواریم مسافران و گردشگران بعد از اتمام شرایط کرونا از این فضا استفاده کنند.
وی جذابیت‌های این منطقه گردشگری را در کنار آبشار مصنوعی، آلاچیق و استراحتگاه مسافران یادآور شد و تصریح کرد: قطعا از این مکان طبیعی و بستر فراهم شده برای گردشگران و مسافران، حاضران در منطقه استفاده خواهند کرد.
مداحی به احداث استراحتگاه در برخی از پارک‌ها و مناطق گردشگری گیوی اشاره کرد و گفت: این کار نیز با همکاری مسئولان شهرستان در حال انجام است تا در ایام گردشگری از پارک‌ها و فضاهای متنوع این شهرستان به عنوان تفرجگاه استفاده کرده و پارک فدک و شکوفه‌های بادام برای این امر مهیا شده است.
وی از ساماندهی ورودی شهر از سمت اردبیل به گیوی اشاره کرد و ادامه داد: با تصمیم شورای ترافیک اجرای این طرح می‌تواند به کاهش بار ترافیکی و روان‌سازی ترددها کمک کرده و تسهیلی را در این شرایط به وجود آورد.
شهردار گیوی در مورد نصب المان‌های شهری خاطر نشان کرد: با خرید المان‌های متنوع و نصب آن تا یک ماه آینده به ارزش 50 میلیون تومان، شهرداری گیوی تلاش می‌کند تا شهر را آراسته و زیبا کند.
مداحی بیان کرد: تمام تلاش شورا و شهرداری گیوی بر این است تا در همه مناطق شهر پروژه‌های عمرانی به سرانجام رسیده و اهالی از آن استفاده کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha